کد خبر : 1429085 | 01 مرداد 1396 ساعت 18:17 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین حربه بارسلونا برای راضی کردن نیمار به ماندن

ممکن است بلوگرانا برای راضی کردن ستاره برزیلی خود نیمار، مجبور باشد خریدی گرانقیمت در بازار تابستانی امسال داشته باشد.

آخرین حربه بارسلونا برای راضی کردن نیمار به ماندن

 

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا معتقدند خرید فیلیپ کوتینیو، هافبک خلاق لیورپول می تواند عامل بزرگی برای راضی کردن نیمار به ماندن باشد.

 

دیلی میل در گزارشی نوشت که جوزپ بارتومئو نتوانسته در نشست هایی که با نیمار داشته او را راضی به ماندن کند و حالا آنها قصد دارند با سرعت انداختن به جریان پروسه خرید کوتینیو، باعث تجدید نظر نیمار در تصمیم گیری شوند.

 

 

1210839

 

 

نیمار در ماه های اخیر بارها از علاقه خود به هم تیمی شدن با کوتینیو در رده باشگاهی نیز خبر داده و اگرچه پیشنهاد 72 میلیون پوندی آنها برای خرید این ستاره برزیلی مورد قبول قرار نگرفته، اما بارسا قصد دارد در نهایت سران لیورپول را راضی به فروش کوتینیو کند و اخبار حاکی از افرایش پیشنهاد آنها حتی تا 90 میلیون پوند نیز خواهد بود.

 

از سوی دیگر، یورگن کلوپ نیز بارها در روزهای اخیر از عدم تمایل به فروش کوتینیو صحبت کرده و امروز نیز اذعان داشت که مرسی سایدی ها ذاتا نمی خواهند یک باشگاه فروشنده باشند پس طبیعتا کار بارسا برای خرید هافبک خلاق این تیم دشوارتر هم خواهد شد.

 

 

1210408

 

 

بعد از جدایی دنی آلوس و آدریانو در فصول گذشته، نیمار در رختکن بارسا احساس تنهایی می کند و حضور دوست صمیمی او در تیم ملی برزیل تاثیر فراوانی در تصمیم وی خواهد داشت.

 

امروز نشریات اسپانیایی خبر از تلاش ستارگانی چون مسی، سوارز و جرارد پیکه برای راضی کردن نیمار برای ماندن در بارسا دادند اما به هر حال در نهایت ممکن است حضور کوتینیو کمک بزرگی به ماندن نیمار در نوکمپ کند.

دیدگاه‌ها