کد خبر : 1429225 | 02 مرداد 1396 ساعت 13:52 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار می ماند؟ نمی ماند؟

نگرانی در بارسلونا از بی ثباتی تصمیمات نیمار

با وجود اینکه شب گذشته جرارد پیکه در توئیتر و اینستاگرام خود ادعا کرد نیمار در بارسا خواهد ماند اما نگرانی ها در میان دوست داران بارسا به طور 100 درصد رفع نشده است.

نگرانی در بارسلونا از بی ثباتی تصمیمات نیمار

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته است که اخبار مربوط به جدایی نیمار، جو بارسلونا را آشفته کرده است.

روز جمعه خبر رسید که نیمار پس از صحبت با مسی و سوارز از جدایی منصرف شده اما یک روز بعد و با رسیدن پدر نیمار به نیویورک، ورق برگشت و اخبار منتشره حاکی از نزدیک تر شدن نیمار به پی اس جی داشت؛ به طوریکه بسیاری جدایی نیمار را قطعی می دانستند. حتی جلسه عصر گذشته نیمار و پدرش با مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا نیز بی نتیجه مانده بود.

در حالی که حتی گفته می شد متن قرارداد نیمار با پی اس جی آماده شده و تنها یک امضا نیاز است، جرارد پیکه بامداد امروز اعلام کرد که نیمار در بارسا خواهد ماند.

 

 

1210642

 

 

طبق ادعای اسپورت، علت اصلی تغییر نظر دوباره نیمار، تماس های تلفنی مکرر تمام طرف های درگیر با وی بود. اولین تماس از سوی بارتومئو، رئیس بارسلونا شروع شد و او مرتب با نیمار در ارتباط بود تا وی را از جدایی منصرف کند.

بازیکنان بارسلونا نیز در گردش توریستی روز گذشته در نیویورک، پیوسته در حال صحبت با نیمار بودند تا او را به ماندن متقاعد کنند و در نهایت این پیکه بود که در نقش یک رئیس ظاهر شد و به جای بارتومئو ماندن نیمار را اعلام کرد.

با این وجود اطرفیان نیمار هنوز حاضر نیستند ماندگار شدن او را تایید کنند و مسئولان بارسا نیز همچنان نگران این موضوع هستند.

 

قرار است امروز ساعت 20، یکی از بازیکنان بارسا در نشستی خبری شرکت کند و مدیران بارسا این امید را دارند تا نیمار با شرکت در این کنفرانس به تمام شایعات پایان دهد. روز پنجشنبه در برنامه تبلیغاتی نایکی نیز فرصتی دیگر برای نیمار فراهم است تا به صحبت در مورد آینده اش بپردازد.

در واقع تا نیمار خودش به صورت رسمی ماندنش در بارسا را تایید نکند، نمی توان داستان جدایی او را تمام شده دانست.

دیدگاه‌ها