کد خبر : 1451183 | 10 مرداد 1396 ساعت 19:12 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس جلوی پخش تلویزیونی را می‌گیرد؟

مدیران استقلال و پرسپولیس امروز در جلسه‌ای مشترک با مسئولان صدا و سیما حاضر شدند.

پرسپولیس جلوی پخش تلویزیونی را می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، دومین جلسه میان نمایندگان سه گانه باشگاه های فوتبال، نمایندگان مجلس و نمایندگان صدا و سیما امروز در حالی برگزار شد که مسئولان صدا و سیما به صراحت اعلام کردند قادر به برآورده کردن درخواست باشگاه‌ها برای پرداخت حق پخش نخواهند بود.


این مساله که باعث ناراحتی علی اکبر طاهری که پیش از این نیز موضع خود را در قبال این موضوع اعلام کرده بود، شد تا او با اعلام این موضوع که اجازه پخش دیدارهای تیمش را نخواهد داد، چالش جدیدی را شکل دهد.
سرپرست پرسپولیس معتقد است واحد بازرگانی و تبلیغات صدا و سیما با توجه به دریافت تبلیغات قابل توجه از زمان برگزاری دیدارها که در سه آیتم ابتدای بازی، بین دو نیمه و پایان بازی ترتیب داده باید حق باشگاه‌ها را در نظر بگیرد.


علی اکبر طاهری با اعتراض به این موضوع که این حجم از درآمد برای صدا و سیما که با تلاش او و دیگر مدیران باشگاه‌ها با جذب بازیکنان و ستاره‌ها و تامین هزینه های آنها، اجاره استادیوم، قرارداد کادرفنی، کادرپزشکی، تدارکات و ... و همچنین مسائل مربوط به اردویی و ... شکل می‌گیرد، باید حق باشگاه‌ها کاملا در نظر گرفته شود و در نهایت با ناراحتی جلسه را به پایان رساند و البته وعده داد اجازه پخش بازی ها را نخواهد داد تا مشخص شود درآمد صدا و سیما از چه طریقی تامین می شود.

دیدگاه‌ها