کد خبر : 1458157 | 10 شهریور 1396 ساعت 07:14 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملایی:

امیدوارم مدالم پله‌ای برای موفقیت‌های آینده باشد

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: امیدوارم مدال برنز من پله‌ای برای رشد و موفقیت جوانان جودو ایران باشد تا در آینده آنها در کسب مدال‌های جهانی و المپیک سهیم باشند.

امیدوارم مدالم پله‌ای برای موفقیت‌های آینده باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید ملایی  ، در خصوص کسب مدال برنز مسابقات جودو قهرمانی جهان در بوداپست و شکستن طلسم 10 ساله جودو ایران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان واقعا در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تمامی کشورها برای حضور در این مسابقات و همچنین حضور در المپیک 2020 برنامه‌ریزی کرده بودند.

 

وی تصریح کرد: خدا را شکر امروز در دور نخست استراحت کردم و سپس در دور دوم موفق به شکست حریف قرقیزستانی با ضربه فنی شدم. برنامه‌ریزی من برای این مسابقات به گونه‌ای بودم تا از تمامی توانایی‌های خود استفاده کنم و در نهایت به دیدار نهایی صعود کنم. بعد از شکست حریف قرقیزستانی ابتدا حریف یونانی را شکست دادم و در ادامه موفق شدم در وقت طلایی از سد قهرمان آفریقا در سال جاری بگذرم.

 

دارنده نشان برنز مسابقات جودو قهرمانی جهان عنوان کرد: در مرحله یک هشتم نهایی نیز با نماینده هلند دیدار کردم که مانند مسابقات اخیر گرنداسلم آذربایجان با ضربه فنی از سد او گذشتم اما متاسفانه با شکست مقابل جودوکار ایتالیایی از راهیابی به دیدار نهایی بازماندم. بعد از این شکست نیز برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده لهستان رفتم و با یک برنامه‌ریزی خوب موفق به پیروزی و کسب نشان برنز جهان شدم.

 

ملایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مدال برنز من پله‌ای برای رشد و موفقیت جوانان جودو ایران باشد تا در آینده آنها در کسب مدال‌های جهانی و المپیک سهیم باشند.

 

دیدگاه‌ها