کد خبر : 1481879 | 28 آذر 1396 ساعت 11:08 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام رسمی مدیر باشگاه یونانی

قرارداد شجاعی با پانیونیوس فسخ شد

در ادامه اخباری که پیرامون انتقال ستاره ایرانی به باشگاه AEK منتشر شد دقایقی قبل مدیر باشگاه پانیونیوس رسما از فسخ قرارداد این بازیکن خبر داد.

قرارداد شجاعی با پانیونیوس فسخ شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که همه اخبار از قطعی بودن پیوستن مسعود شجاعی به باشگاه AEK حکایت داشتند، پابرجا بودن قرارداد این بازیکن با پانیونیوس باعث شده بود تا تردیدهای زیادی در خصوص قطعی شدن این انتقال جنجالی رقم بخورد که سرانجام با اعلام رسمی مدیر باشگاه پانیونیوس قدم اصلی برای نهایی شدن حضور شجاعی در باشگاه بزرگ شهر آتن برداشته شد.


نیکس زامانیسمدیر باشگاه پانیونیوس دقایقی قبل در گفتگو با سایت های یونانی از جمله SDNA گفت:« قرارداد با مسعود شجاعی را فسخ کردیم تا او بتواند برای آینده اش تصمیم گیری کند. پانیونیوس به فوتبالیست و مدیرش احترام می گذارد و ما نیز در امور دیگر کار می کنیم. با روابط خوب و مدیریت مناسب وضعیت، ما به جدایی دوستانه رسیدیم».

 

او ادامه داد:«همه ما باید درک کنیم که مردم و به تبع آن، فوتبالیست ها ماشین صنعتی نیستند از همین رو ممکن است به نوعی رفتارها تا حدی تغییر کند. مسعود یکی از بازیکنان مورد علاقه من در پانیونیوس بود. من آرزو می کنم که چنین فوتبالیست با کیفیتی در لیگ یونان همچنان بماند و باز هم توانایی های خود را  نشان دهد».


به این ترتیب باید منتظر اعلام رسمی باشگاه AEK و رضا فاضلی مدیربرنامه های مسعود شجاعی برای نهایی و قطعی شدن فسخ قرارداد شش ماهه ستاره ایرانی باشیم، اتفاقی که می تواند این بازیکن را از بلاتکلیفی و خانه به دوشی هفته های گذشته بعد از کنار گذاشته شدن از پانیونیوس خارج کند.

دیدگاه‌ها