کد خبر : 1482413 | 30 آذر 1396 ساعت 18:00 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود در لیگ برتر باقی می‌ماند

روانخواه: بازی با نفت شش امتیازی است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید با توجه به شرایط سپیدرود و نفت بازی فردا (جمعه) یک بازی شش امتیازی است.

روانخواه: بازی با نفت شش امتیازی است

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، امید روانخواه، سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر پنج‌شنبه در نشست قبل از بازی با نفت تهران، گفت‌: هم تیم سپیدرود و هم تیم نفت چند بازی گذشته خودشان را شکست خورده‌اند. بازی فردا (جمعه) برای ما یک بازی شش امتیازی است و بازیکنان این را کاملا درک  کرده‌اند. شاید خیلی‌ها بگویند نفت تهران از شرایط خوبی برخوردار نیست، اما نباید فراموش کنیم که این بازی در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود و تیمی که به زمین می‌آید حتما داشته‌های زیادی برای ارائه دارد.

 

او ادامه‌ داد: تیم نفت، تیم کاملا قابل احترامی است. بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. ما با تمام توان بازی خواهیم کرد و امیدوارم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

 

روانخواه ‌اضافه کرد: بعضی از مسائل را می‌شود تحمل  کرد، مثل نبود مسکن مناسب، نبود پول کافی و یا دوری از خانواده‌، اما مسائل دیگری وجود داشت که با اصول من مغایرت دارد. همه زندگی ما فوتبال نیست که حاضر باشیم به خاطر آن اصول انسانی‌مان را زیر پا بگذاریم و کار کنیم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه‌ داد: کارت بازی رضا مهدوی تایید شده است. یکسری مشکلات وجود دارد و باید ببینیم که چه زمانی این مشکلات بر طرف خواهد شد. هم‌چنین باید این را بگویم که با مبلغی که برای این بازیکن ارمنی‌مان پرداخت کرده‌ایم نمی توانستیم بازیکن با کیفیت دیگری را جذب کنیم و ما نمی‌خواستیم وارد بازار کاذب بازیکنانی که حتی تیم ندارند و در فهرست مازاد تیم‌های‌شان قرار دارند و درخواست‌های ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی می‌کنند شویم. این هزینه‌ها می‌تواند بین بازیکنان تیم‌مان تقسیم شود و بازخورد خوبی برای تیم داشته باشد.

 

او ادامه‌ داد: ما هنوز دو جای خالی در تیم‌مان داریم و در این چهار هفته‌ که برای نقل‌ و انتقالات فرصت داریم، بعد از بازی با نفت مشخص خواهیم کرد که چه بازیکنانی را جذب می‌کنیم.

 

روانخواه درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا، بیان‌ کرد: امید سامکن، احمد آهی، رضا الماس خاله مصدومان ما هستند. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما ما فقط یک دفاع وسط تخصصی برای این دیدار داریم. ما برای سه امتیاز این مسابقه به زمین می‌رویم.

 

او ادامه‌ داد: این گونه نیست که ما پولی برای جذب بازیکن نداشته باشیم و در حال‌ حاضر شرایط نرمالی در تیم وجود دارد. در نیم فصل جذب بازیکن با کیفیت فوق‌العاده‌ سخت است، چرا که تیمی حاضر نمی‌شود بازیکن با کیفیتش را به آسانی بفروشد و بازیکنی هم که بخواهد از تیمش جدا شود، به احتمال زیاد با کیفیت نیست که ما بخواهیم هزینه‌های زیادی برای آن‌ها انجام دهیم. ما باید با این واقعیت کنار بیاییم که بازیکنانی که از شرایط خوبی برخوردار هستند، اولویت‌شان سپیدرود نیست و اولویت‌شان تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس یا تیم‌هایی که منابع مالی خوبی در اختیار دارند، هست. من در بستن این تیم نقشی نداشتم، اما کاملا به بازیکنانم ایمان دارم و حتی اگر بازیکن جدیدی به تیم ما ‌اضافه نشود با همین بازیکنان توانایی ماندن در لیگ برتر را داریم. هم من و هم باشگاه می‌خواهیم شرایطی را فراهم کنیم که بهترین استفاده را از بازیکنان تیم‌مان کنیم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت، ‌اضافه کرد: من به شما این قول را می‌دهم که این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند و مطمئنا سال آینده این تیم برای بقا در لیگ برتر نخواهد جنگید و به دنبال موفقیت‌های بزرگ‌تر است.

 

او در پایان درباره دخالت احتمالی ناظمی در کار کادر فنی، بیان‌ کرد: با شناختی که من از ناظمی دارم، او دخالتی در کار ما نخواهد کرد،  ولی من از او به خاطر تجربیات زیادش کمک خواهم گرفت. ناظمی سرپرست تیم است و سرپرستی که فوتبال را به خوبی می‌شناسد می‌تواند به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها