کد خبر : 1495691 | 16 دی 1396 ساعت 09:05 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سنگین مورینیو به اتهام تبانی کونته

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به درگیری لفظی اش با کونته ادامه داد و این بار کنایه ای به موضوع تبانی های او در دوران حضورش در سری آ زد.

کنایه سنگین مورینیو به اتهام تبانی کونته

به گزارش "ورزش سه"، کونته در سال 2011 وقتی سرمربی سیه‌نا بود به تبانی متهم شد و 4 ماه محروم شد؛ ولی همواره این موضوع را رد کرد و سال 2016 در دادگاهی تبرئه شد. اخیرا مورینیو با  اشاره به حرکات  کونته در کنار زمین، او را به یک دلقک تشبیه کرده و کونته نیز مدعی شده که مورینیو در گذشته به همین شکل بوده است. در حالی که درگیری لفظی بین مورینیو و کونته بالا گرفته، حالا مورینیو با کنایه به موضوع تبانی، درگیری را وارد فاز جدیدی کرد.

 

 

1274236

 

.

او گفت:" تنها چیزی که می‌خواهم بگویم و این داستان را تمام کنم این است که بله، من در گذشته اینگونه بوده ام. بله، این روزها کمتر اینگونه ام؛ ولی گاهی هم کنار زمین جنب و جوش دارم. اتفاقی که هیچگاه برای من رخ نداد و رخ نخواهد داد این است که به خاطر تبانی محروم شوم. این اتفاق هیچگاه برای من رخ نداد و رخ نخواهد داد."

 

مورینیو درباره کلمه دلقک که پیش از این خود او بدون اشاره مستقیم به کونته مطرح کرده بود گفت:" فکر می‌کنم مقصر او نیست. به نظرم رسانه ها باید از من و او عذرخواهی کنند، زیرا اینکه این سوالات را از او می‌پرسند اشتباه است. ولی با این حال او را مقصر نمی‌دانم. درباره شور و انگیزه از من سوال شد و بیشتر شماها هم در آن کنفرانس خبری بودید. من درباره خودم صحبت می‌کردم و سوالی که از او شد، موضوع را طوری جلوه داد که انگار من او را دلقک خوانده بودم. احتمالا چند روزنامه نگار می‌خواستند اینگونه به نظر بیاید."

دیدگاه‌ها