کد خبر : 1496506 | 19 دی 1396 ساعت 15:52 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

رایگان برای کاسپین کار می کنم

گفت و گو با دقیقی از فوتبال تا شورای شهر!

بازیکن اسبق تراکتورسازی می گوید کار کردن همزمان در فوتبال و شورای شهر کاری سخت است.

گفت و گو با دقیقی از فوتبال تا شورای شهر!

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که روزی پیراهن شماره 10 تراکتورسازی را برتن می کرد این روزها هم در فوتبال سرمربی تیم کاسپین قزوین است و هم در شورای شهر این استان مشغول فعالیت است.


او در مورد حضور همزمان در ورزش و سیاست به خبرنگار ما گفت: البته نهاد شورا نهاد سیاسی نیست و اجتماعی است اما متاسفانه ما خودمان آن را سیاسی کرده ایم.  شورای شهر رابطی برای رفع نیازهای شهروندان است و من برای خدمت به مردم شهرم انرژی مضاعفی باید بگذارم و به طور قطع کار سخت است.


بازیکن اسبق تراکتورسازی  در مورد شرایط کاسپین قزوین در لیگ 2 هم می گوید: ما در گروه خودمان سوم هستیم و تا این هفته جزو تیم های صعود کننده به مرحله بعد هستیم.  تیم ما جوان است که  85 درصد بازیکنان آن را بازیکنان بومی تشکیل می دهند. هزینه های ما یک سوم تیم های قدرتمندی مثل  شهرداری بندرعباس یا شاهین بوشهر است اما خدا را شکر تا این لحظه موفق شده ایم نتایج خوبی کسب کنیم.


دقیقی در مورد این که چطور هم به مربیگری و هم به شورای شهر می رسد گفت: ما آمدیم برنامه ریزی کردیم. کاسپین مدیران توانمندی دارد و در کادرفنی هم نفرات خوبی هستند. کار سخت است و باور کنید من هر روز ساعت 7 صبح با کت و شلوار از خانه بیرون می روم و تا شب جلسات متعددی می روم. اگر روزی جلسه داشتم ممکن است سر تمرین نباشم. بد نیست به شما بگویم که در این مدت درس هم می خوانم ولی به عشق خدمت به مردم در شورای شهر فعالیت می کنم و البته فوتبال هم چیزی جز خدمت نیست. تلاش ما ایجاد باشگاه هدفمند بوده است تا بتوانیم در سال های آینده نامی در فوتبال برای خودمان دست و پا کنیم. فکر می کنم مردم تا امروز هم از ما راضی بوده اند.


او در پاسخ به این سوال که بین فوتبال و شواری شهر کدام برایش اولویت دارد هم گفت: اگر تمرین باشد جلسات شورا را انتخاب می کنم هرچند که خود شورا در موارد فرهنگی و ورزشی وظایفی دارد که برای ما بسیار مهم است. 


او در پایان گفت: من زمانی که در شورای رای آوردم از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر وظیفه جدیدم تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. الان هم در کاسپین رایگان کار می کنم و تا این لحظه نزدیک 30 میلیون هم از جیبم هزینه کرده ام تا بتوانم به فوتبال شهرم کمک کنم.

دیدگاه‌ها