کد خبر : 1496937 | 21 دی 1396 ساعت 18:42 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

قانون برای تیم‌های نفتی باید یکسان باشد

تارتار: چرا صنعت نفت پول گرفته، پارس جنوبی نه؟!

سرمربی تیم پارس جنوبی جم از هیات فوتبال آبادان برای اسکان به هواداران جمی در بازی فردا با صنعت نفت گلایه کرد.

تارتار: چرا صنعت نفت پول گرفته، پارس جنوبی نه؟!

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل از بازی با صنعت نفت آبادان، مشکلات مالی و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را بیان کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

  • مشکل اصلی تیم ما مالی است، نه فنی


درست است که تیم ما در بحث نتیجه گیری در هفته های گذشته مثل نیم فصل اول عمل نکرده اما کیفیت بالایی را در نوع بازی ارائه کردیم. ما در بحث فنی مشکل خاصی نداریم اما بحث اصلی مان تمام کنندگی است. بازیکنان ما اگر از فرصت ها خوب استفاده کننده و اشتباهات در خط دفاع کمتر شود، شرایط خوب خواهد بود. مهم ترین مساله هم در تیم ما مسائل مالی است که حق را به بازیکنان می دهیم. برخی قول ها به آنها داده شده که عملی نشده و واقعا شرایط مالی بیشتر از مسائل فنی برایمان مشکل ساز شده است.

 

 

  • بازی با صنعت نفت راحت نیست


بازی با صنعت نفت آبادان نمی تواند برای ما راحت باشد. این بازی با توجه به حضور هواداران پرشمار نفت آبادان جذابیت خاص خودش را دارد. صنعت نفت فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد اما ما نیز به دنبال این هستیم که فوتبال خوبی ارائه کنیم. تیم ما همیشه فوتبال بازی کرده و از دقیقه یک طوری بازی می کنیم که هواداران راضی باشند.

 

 

  • فهمیدیم نفتی ها پول گرفته اند


ما و صنعت نفت آبادان هم خانواده هستیم و به نظرم قانون باید برای همه تیم ها یکسان باشد. ما فهمیدیم که تیم صنعت نفت قبل از بازی با پارس جنوبی پول گرفته و انتظار داریم رسیدگی به هردو تیم نفتی یکسان باشد. ما و صنعت نفت علاوه بر هم خانواده بودن، جنوبی هستیم و گله هایی درباره نحوه رسیدگی به این دو تیم دارم که بعد از بازی به طور کامل درباره اش حرف می زنم.

 

 

  • به صنعت نفت پول دادند، به ما نه!


ما می بینیم که به صنعت نفت پرداختی داشته اند اما به ما پولی داده نشده است. از سوی دیگر جایگاه ما بهتر از صنعت نفت است و باید توجهات بیشتر باشد. البته حق اعضای نفت آبادان است که مطالباتشان را بگیرند اما ما هم انتظار داریم. حتی بودجه ما از صنعت نفت کمتر است اما جایگاه بهتری در جدول داریم.

 

 

  • قانون باید بین ما و صنعت نفت یکسان باشد


اگر قانونی وجود دارد، باید برای همه تیم های نفتی یکسان باشد. کادرفنی صنعت نفت قبل از بازی رفت بارها تیم ما را متمول خطاب کرد اما الان می بینیم که دریافتی آنها از ما بیشتر است.

 

 

  • قانون مجلس درباره تیم های نفتی عجیب است


از مجلس شورای اسلامی می خواهیم قانونی که درباره حمایت از تیم های نفتی در لیگ برتر وجود دارد، را اصلاح کنند.اینکه وقتی تیم به جمع 16 تیم برتر فوتبال می آید، حمایت ها قطع شود، قانون عجیبی است. ما در دسته های پایین تر مشکل مالی نداشتیم اما به محض اینکه به لیگ برتر آمدیم، مشکلات شروع شد. این قانون مشکل دارد و باید اصلاح شود.

 

 

  • یک یا دو بازیکن دیگر جذب می کنیم


تقریبا نقل و انتقالات مان را انجام داده ایم اما در حد یک یا دو بازیکن جابه جایی خواهیم داشت و تیم را تکمیل خواهیم کرد.

 

 

  • از هیات فوتبال آبادان گلایه دارم


از هواداران پارس جنوبی می خواهم تا جایی که امکانش هست ما را مثل همیشه تنها نگذارند. از هیات فوتبال آبادان هم گلایه مند هستم. آنها تماس هایی با هیات فوتبال ما داشتند مبنی بر اینکه هواداران پارس جنوبی به آبادان سفر نکنند تا مشکلی پیش نیاید. در فوتبال امروز این حرف ها معنا ندارد و هواداران خونگرم آبادانی شان و شخصیت دارند و می دانند چطور با میهمان برخورد کنند. همانطوری که آنها به شهر ما آمدند و میهمان نوازی کردیم، هواداران ما نیز برای ورود به آبادان باید خیال راحتی داشته باشند. ما نیز قول می دهیم فارغ از مشکلات موجود بهترین بازی را انجام دهیم و هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها