کد خبر : 1501999 | 12 بهمن 1396 ساعت 18:23 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

5 بازی، 9 امتیاز؛

نفتِ افاضلی همچنان شکست‌ناپذیر!

از زمان حضور هومن افاضلی در نفت، آن ها هیچ شکستی را تجربه نکرده اند.

نفتِ افاضلی همچنان شکست‌ناپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی با پرسپولیس، آتیلای حجازی هم از نفت کنار رفت تا هومن افاضلی، سرمربی نفت شود. کمتر کسی به این کارشناس - مربی امیدوار بود اما دستیار سابق برانکو تا اینجای کار نشان داده فوت و فن مربیگری در سطح اول فوتبال ایران را هم بلد است.

 

او با بازی دفاعی، در اولین گام پرسپولیس را متوقف کرد تا شگفتی سازی نفت با افاضلی از همین جا آغاز شود. آن ها سپس تراکتور را مغلوب کردند و پس از آن با 4 گل بازی شش امتیازی مقابل سیاه جامگان را بردند. در دو هفته اخیر نیز دو تساوی 1-1 مقابل تیم های بالای جدولی پیکان و گسترش کسب کرده اند که ارزششان در پایان فصل مشخص می شود.

 

نفت که در 17 بازی، 13 امتیاز کسب کرده بود، پس از تغییر سرمربی، به آماری فوق العاده رسیده است. آن ها حالا 22 امتیازی هستند و هیچ بعید نیست در هفته های آینده رتبه خود را تک رقمی هم کنند.

 

آمار گل زده نیز در 5 هفته اخیر رشد قابل توجهی داشته است. نفت در 5 بازی اخیر، 8 گل زده و می تواند با تداوم این روند، به میانگین 2 گل در هر بازی هم برسد.

 

نکته جالب دیگر، توانایی تغییر نتیجه و روند بازی در این تیم است. آن ها سیاه جامگان را در حالی 4 تایی کردند که در ابتدا از حریف عقب افتاده بودند. در دو بازی اخیر نیز باوجود پیش افتادن حریف، در پایان حداقل امتیاز را کسب کرده اند.

دیدگاه‌ها