کد خبر : 1514112 | 10 فروردين 1397 ساعت 13:33 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نیم‌فصل دوم احتیاط تیم‌ها خیلی زیاد می‌شود؛

سلیمی: هیچ‌کس انتظار چنین نمایشی از پارس نداشت

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که پایان خدمت سربازی شیرین ترین خاطره او در سال 96 بوده است.

سلیمی: هیچ‌کس انتظار چنین نمایشی از پارس نداشت

ایمان سلیمی مدافع تیم پارس جنوبی جم در مورد عملکرد خود و تیمش در سال 96 به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در ابتدا سال 97 را تبریک می گویم. سال 96 اولین سال پارس جنوبی در لیگ برتر و سال فوق العاده ای بود. پس از قهرمانی در لیگ یک شاید کسی انتظار نداشت، ما چنین عملکردی داشته باشیم و از همان هفته های اول یک تیم کاملا یکدست و همدل با بازیکنان کم نام و نشان بودیم که البته چند بازیکن با تجربه که سابقه بازی در تیم های بزرگ را داشتند، تیم خوبی را آقای تارتار و رضائیان بستند و همین الان هم ما یکی از تیم های مدعی کسب سهمیه هستیم.


وی در مورد اینکه سال 96 برای خودش چگونه گذشته است، افزود: اتفاق عالی سال 96 برای من پایان یافتن خدمت سربازی در فجرسپاسی بود و به چیزی که استحقاقش را داشتم یعنی بازی در لیگ برتر رسیدم. طی این مدت هم سبک زندگی من تغییری نکرد و تمرکزم روی تمرینات تیمی و انفرادی ام بود تا همه جوره در خدمت تیم باشم. الان هم شرایط بسیار خوبی دارم و ممنونم از پدر و مادرم.


سلیمی در مورد عملکرد پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم و فاصله گرفتن این تیم با فرم ایده آل نیم فصل اول توضیح داد: شرایط تیم ها در نیم فصل دوم خیلی فشرده تر و امتیاز گرفتن سخت می شود. مدعیان کسب سهمیه و مدعیان سقوط مشخص می شوند و تیم ها با احتیاط شدید بازی می کنند. به غیر از پرسپولیس بقیه تیم ها خیلی سخت امتیاز می دهند.


مدافع تیم پارس جنوبی جم در خصوص دیدار حساس برابر سپیدرود که امتیازات آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است، اضافه کرد: بازی با سپیدرود خیلی سخت است ولی ما مثل همیشه به برد فکر می کنیم و امیدوارم با همت بچه ها سه امتیاز بگیریم و در کورس باقی بمانیم.


وی در مورد انگیزه های آسیایی شدن پارس جنوبی جم اظهار داشت: ما هیچ هفته ای نشده که بدون انگیزه باشیم و همیشه برای برد تلاش می کنیم.


سلیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند از 5 بازی باقی مانده چند امتیاز به تیم پارس خواهد رسید، گفت: ما هیچ وقت به امتیاز فکر نمی کنیم و همه برای برد وارد زمین می شویم و با جان و دل برای شهرمان تلاش می کنیم.


مدافع تیم پارس جنوبی که در نیم فصل دوم و با خروج اومانیا به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شد، در این خصوص نیز گفت: همیشه تلاشم روی تمرینات تیمی بوده و بعد از دعای پدر و مادرم لطف آقای تارتار هم شامل حال من شد و حالا هم تمام تلاشم این است که جواب اعتماد آنها  و مدیریت باشگاه را بدهم. در فوتبال هم دنبال حاشیه نیستم و تمام تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

دیدگاه‌ها