کد خبر : 1523618 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 10:34 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

زنوزی و وعده جذب سرمربی بزرگ خارجی

مالک باشگاه گسترش فولاد تنها خریداری است که تا این لحظه درخواستش برای مالکیت تراکتورسازی را تقدیم کرده و اعتقاد دارد که با سرمایه ای به نام هوادار، می تواند تراکتورسازی را دوباره احیا کند.

زنوزی و وعده جذب سرمربی بزرگ خارجی 

به گزارش ورزش سه ، مزایده باشگاه تراکتورسازی روز شنبه در حالی آغاز شد که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد تنها فردی بود که در روز اول درخواست خود را تحویل داد. به همین بهانه گفت و گویی با محمدرضا زنوزی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

 

حضور در این وادی را یک تکلیف می دانم


از مدت ها پیش اعلام آمادگی کرده بودم که برای کمک به تراکتورسازی هر کاری نیاز باشد انجام می دهم. روز اول مزایده نیز درخواست خود را تقدیم کردم تا نشان دهم عزم راسخی در این کار دارم. حضور در این وادی را یک تکلیف برای خود می دانم چرا که در این مدت که در فوتبال بوده ام همیشه هواداران تراکتورسازی به من لطف داشته اند و من هم تا حد امکان تلاش کرده ام موجبات رضایت آنها را فراهم کنم. مقطع فعلی، مقطعی است که وضعیت باشگاه تراکتورسازی به دغدغه مهمی برای جوانان خطه آذربایجان تبدیل شده و ما قصد داریم با ورود به این وادی بار دیگر تراکتور را به روزهای اوج خود برسانیم.

 

 سورپرایز اولم برای هواداران تراکتور جذب یک مربی خارجی طراز اول خواهد بود


برای تراکتورسازی برنامه های بسیاری داریم که به امید خدا اگر تیم را تحویل بگیریم قدم به قدم آنها را اجرایی خواهیم کرد. با توجه به شرایط فنی تیم در دو سال اخیر در قدم اول یک مربی طراز اول فوتبال دنیا را برای هدایت تراکتورسازی به تبریز خواهیم آورد. به این ترتیب باید بگویم  سورپرایز اولم برای هواداران تراکتور جذب یک مربی خارجی طراز اول خواهد بود. البته همان گونه که گفتم در سطوح کلان مدیریتی برنامه های زیادی داریم و بحث فنی تنها گوشه ای از برنامه هایمان را تشکیل می دهد.

 

خاک آذربایجان برای من همیشه برکت داشته است


هزینه کردن برای تراکتورسازی را یک نوع سرمایه گذاری می دانم چرا که خاک آذربایجان برای من همیشه برکت داشته است. تراکتورسازی نماد میلیون ها ترک زبان در ایران و خارج از ایران است که با پیروزی هایش شاد و با شکست هایش غمگین می شوند. روزهای سختی در این سال ها برای هواداران رقم خورده که به هیچ عنوان شایسته آنها و نام تیم شان نیست. برای شروع کار و ادامه قدرتمندانه آن روی سرمایه بزرگی به نام هوادار حساب ویژه ای باز کرده ام چرا که مهمترین هدف من از ورود به این وادی این قشر عظیم هستند.

دیدگاه‌ها