کد خبر : 1527229 | 09 خرداد 1397 ساعت 09:00 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی راحت آرژانتین با هت تریک مسی

تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 4-0 هائیتی را شکست بدهد.

پیروزی راحت آرژانتین با هت تریک مسی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار لیونل مسی موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند و یک پیروزی دلگرم کننده را برای شاگردان خورخه سامپائولی رقم بزند.

آرژانتین بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 17 دقیقه از بازی سپری شده بود که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای مدافع هائیتی روی لو سلسو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. مسی پشت ضربه قرار گرفت و گل اول را به ثمر رساند .

این نتیجه  تا دقیقه 58 پایدار بود تا اینکه مسی توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. باز هم روی حرکت لو سلسو بود که مسی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد. هشت دقیقه بعد، مسی گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار روی پاس پاوونه بود که کاپیتان آرژانتین صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

حملات آرژانتین بعد از این گل هم فروکش نکرد و این تیم در دقیقه 69 به گل چهارم رسید. این بار روی پاس مسی بود که آگوئرو صاحب موقعیت شد و توانست دروازه هائیتی را باز کند.

در ادامه باز هم آرژانتینی ها موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان برتری 4-0 این تیم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها