کد خبر : 1538397 | 23 تیر 1397 ساعت 17:58 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس رودریگز:

خامس با لوپتگی در رئال می درخشد

پدر خامس رودریگز بازگشت احتمالی پسرش به رئال را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد.

خامس با لوپتگی در رئال می درخشد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز اخیر اخباری مبنی بر بازگشت خامس به رئال منتشر شده است. هرچند برخی رسانه ها همچون آاس، این اتفاق را غیرممکن می دانند اما مارکا حتی خبر از گفت و گوی خامس با لوپتگی داده و اینکه رئال در تلاش است تا بایرن را برای بازگرداندن ستاره کلمبیایی متقاعد کند.

 

 

1250526

 

 

خوان کارلوس، پدر خامس در مصاحبه با کادنا سر در مورد شایعات اخیر گفت:« خامس در بایرن کارش را به خوبی انجام داد و فصل فوق العاده ای را سپری کرد. او در بایرن به ثبات لازم رسید و به خوبی خودش را با فضای فوتبال آلمان وفق داد.

پسرم این روزها در حال پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش است تا پس از تعطیلات بتواند بدون مشکل به تمرینات بازگردد.

بازگشت به رئال؟ از نظر من که اتفاق مثبتی خواهد بود. اگر بتواند همان ثبات بایرن را در رئال هم داشته باشد، چرا که نه؟ او از بچگی عاشق رئال بود و همیشه دوست داشت برای این تیم بازی کند.

با رفتن زیدان و آمدن لوپتگی، رئال دوران گذار را طی می کند. سبک بازی تیم های لوپتگی روی زمین است و او به فوتبالیست های هنرمندی مثل خامس، بهای زیادی می دهد. زیدان در رئال سبکی را پیاده کرد که چندان جذاب نبود ولی موثر واقع شد و رئال جام های زیادی گرفت اما معتقدم خامس با لوپتگی در رئال خواهد درخشید و بازی های بیشتری به او می رسد.»

 

 

دیدگاه‌ها