کد خبر : 1540665 | 02 مرداد 1397 ساعت 18:55 | 76.4K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس بزرگ نیمار؛ جدایی از بارسلونا!

تابستان سال قبل نیمار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان از بارسلونا جدا شد اما اتفاقات به شکل دیگری برای او پیش رفت.

کابوس بزرگ نیمار؛ جدایی از بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش در همین روزها بود که هواداران بارسلونا با پیغام جرارد پیکه روی صفحه توئیتر به ماندن نیمار و شایعه بودن اخباری که در مورد انتقال او به پاری سن ژرمن وجود داشت، در حال فراموش کردن اخبار بودند اما ستاره برزیلی پیش از اینها تصمیم خود را گرفته بود و در نهایت چند روز بعد، تصاویر او در کنار ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن منتشر شد.

 

1321214

 

در آن مقطع یکی از اصلی ترین دلایل جدایی نیمار از بارسا، درآمدن از زیر سایه لیونل مسی و خیز برداشتن برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان بود؛ ستاره برزیلی حس می کرد عملکرد او در ترکیب بارسلونا تحت تاثیر نام همبازی آرژانتینی قرار گرفته و به همین دلیل ترجیح داد راهی پاریس شود اما اوضاع هرگز بر وفق مراد او پیش نرفت.

 

اما حالا و با اعلام شدن نام نامزدهای دریافت حایزه مرد سال فیفا، حتی نامی از نیمار در بین 10 کاندیدای برگزیده نیز وجود ندارد و به نظر می رسد حداقل در اولین سال پروژه آنطور که مدنظر نیمار بود پیش نرفته است.

 

مصدومیت در مهم ترین مقطع فصل و البته ناکامی در جام جهانی از عوامل مهم غیبت نیمار در لیست اعلام شده از سوی فیفاست و حالا شاید ستاره برزیلی بیشتر از همیشه به خاطر جدایی از بارسلونا پشیمان باشد.

دیدگاه‌ها