کد خبر : 1543097 | 12 مرداد 1397 ساعت 22:27 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن کم داریم وکمال باید برگردد

خلیل زاده: با کمک هوادارنمان الدحیل را می بریم

پرسپولیس در حالی در دومین هفته پیاپی به پیروزی رسید که مدافعان این تیم بازهم توانستند دروازه را بسته نگه دارند.

خلیل زاده: با کمک هوادارنمان الدحیل را می بریم

به گزارش" ورزش سه"، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی امسال هم به عنوان زوج خط دفاعی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در دوبازی ابتدایی عدد صفر مقابل گل های خورده این تیم ثبت شده است این در حالی است که خلیل زاده فصل را با مصدومیت گردن شروع کرد. مدافع جنگنده و شماره 3 پرسپولیس بعد از پیروزی برابر فولاد با سه گل گفت:« یک بازی منطقی انجام دادیم. بچه ها خیلی تلاش کردند و با اینکه کمبود بازیکن داریم اما توانستیم با تلاش زیاد سه امتیاز دومین بازی را هم بگیریم.»


شجاع در ادامه درباره مصدومیتش گفت:« مصدومیت من جدی نیست فقط کمی از ناحیه گردن دچار مشکل گرفتگی هستم و امیدوارم به زودی این مشکل هم کاملا حل شود تا با قدرت در خدمت پرسپولیس باشم.»


مدافع وسط پرسپولیس همچنین با اشاره به مصدومیت کمال کامیابی نیا با وجود کمبود بازیکن تیمش گفت:« نمی دانم مصدومیت کمال در چه حدی است اما امیدوارم مشکل خاصی نباشد و او سریع به تیم بازگردد. ما کمبود بازیکن داریم و کمال یکی از بازیکنان مهم تیم ما است که امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.»


او درپاسخ به این سوال که آیا می توانند امسال به سومین قهرمانی متوالی برسند هم گفت:« هرچه خدا بخواهد. ما تمام تلاشمان را می کنیم اما توکلمان به خدا است و هرچه او بخواهد ما هم راضی هستیم.»
شجاع خلیل زاده در پایان درباره بازی دشوار مرحله یک چهارم نهایی برابر الدحیل قطر هم گفت:« الدحیل تیم خیلی خوبی است و همه می دانند که بازیکنان گرانقیمتی در این تیم بازی می کنند اما امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم نتیجه خیلی خوبی گرفته و در نهایت به جمع چهارتیم آسیا صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها