کد خبر : 1544102 | 17 مرداد 1397 ساعت 11:10 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توان بهترین بودنِ پرسپولیس را کتمان کرد ولی؛

خشتان: مقابل پرسپولیس فقط برد می‌خواهیم

ستاره تیم استقلال خوزستان در هفته های گذشته به آغاز روند صعودی این تیم در ادامه لیگ ایمان دارد و از انگیزه بالای آبی ها برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس می گوید.

به گزارش ورزش سه، وحید خشتان، هافبک 26 ساله تیم استقلال خوزستان که نخستین روزهای حضور در لیگ برتر را سپری می کند، پس از تبدیل شدن به اولین بازیکن 2 گله لیگ نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

 

خشتان در گفت و گویی که با ورزش سه انجام داد، در خصوص روند پیشرفت خود اظهار داشت: من فوتبال را در تیم اتحاد بلهزار در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کردم.  بعد در تیم های فولاد، استقلال جوان، شهرداری یاسوج و نیروی زمینی (برای خدمت سربازی) بازی کردم. سپس به زاگرس یاسوج پیوستم. فصل گذشته هم یک نیم فصل در شاهین و یک نیم فصل در تیم گچساران بازی کردم و امسال از لیگ 2 به لیگ برتر آمدم.

 

او درباره انگیزه های خود و فکر کردن به عنوان آقای گلی در لیگ هجدهم گفت: امیدوارم شرایط برای من به همین شکل پیش برود و بتوانم پیشرفت کنم. به آقای گلی هم فکر می کنم، چرا که نه. اگر همین طور بتوانیم ادامه بدهیم دور از دسترس نخواهد بود.

 

گلزن آبی های اهواز درباره شروع لیگ هجدهم اذعان داشت: از زمانی که قرارداد بستم، با آقای یزدی کار را شروع کردیم. خدا را شکر توانستم در هر دو بازی گل بزنم اما متاسفانه در دقایق آخر نتیجه را از دست دادیم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم جبران کنیم.

 

 

وحید خشتان پیرامون برخی گمانه زنی ها مبنی بر حضور استقلال خوزستان در رتبه های پایین جدول در پایان فصل خاطر نشان کرد: شاید روی کاغذ برخی استقلال را کاندید سقوط بدانند ولی ما در همه بازی ها برنامه داریم. در بازی قبلی هم خوب بازی کردیم و قسمت بود که به آن شکل شکست بخوریم. انشاالله در هفته های بعدی جبران کنیم. کم کم تیم جمع می شود. درست است تیم با هزینه های کمی بسته شده اما بازیکنان خوبی داریم. بزرگترهای تیم هم به بازیکنان جوان کمک خواهند کرد. بعضی نفرات اولین بازی ها خود را در لیگ برتر انجام می دهند و نیاز به کمک بازیکنان باتجربه دارند. امیدواریم در کنار هم تیم خوبی تشکیل بدهیم و به بالای جدول بیاییم. جوان های ما خدا را شکر یکی از یکی بهتر هستند. فقط کمی زمان لازم است که خودشان را پیدا کنند و بتوانند در بازی های آتی خودی نشان دهند.

 

خشتان درباره ترانسفر یونس دلفی به آیندهوون هلند گفت: من با او همبازی نبودم. خدا را شکر می کنم که یونس می رود چون واقعا حقش است. درست است که سال قبل هم در لیگ ایران خوش درخشید، اما باید به جایی برود که پیشرفت کند. امیدوارم که ما بتوانیم جای او را پر کنیم و به تیم کمک برسانیم.

 

او افزود: جوان های ما همبازی های یونس بوده اند و بعضی از آنها بسیار خوب هستند. با توکل به خدا امیدوارم استعدادهای دیگری هم مثل دلفی در این تیم شکوفا و معرفی بشوند.

 

 

امید اصلی گلزنی استقلال خوزستان در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس اذعان داشت: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و نمی شود این را کتمان کرد. بازی با این تیم هم مثل سایر بازی ها 3 امتیاز دارد. هرچند شرایط مالی ما کمی ضعیف تر است، اما چیز دیگری از پرسپولیس کمتر نداریم. امیدوارم در این بازی 3 امتیاز کامل را بگیریم. کاملا انگیزه داریم که برنده باشیم و فقط همین را می خواهیم. آقای یزدی همیشه  می گوید باخت در کار ما نیست و فقط برای برد به زمین می رویم.

 

بازیکن درخشان هفته های ابتدایی لیگ درباره تمایلش برای پیوستن به تیم های بزرگی از جمله پرسپولیس و استقلال گفت: فعلا که با استقلال خوزستان کار می کنم و تمام تمرکزم روی این تیم است. امیدوارم اینجا سال خوبی داشته باشم و پس از آن ببینیم خدا چه می خواهد.

دیدگاه‌ها