کد خبر : 1545619 | 23 مرداد 1397 ساعت 16:00 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

رضا مهاجری در یک قدمی نیمکت شمالی ها

گزینه اصلی سپیدرودی‌ها امشب به رشت می‌رود

نماینده گیلانی لیگ برتر به احتمال فراوان امشب سرمربی جدید خود را خواهد شناخت.

گزینه اصلی سپیدرودی‌ها امشب به رشت می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرودی ها را می توان یکی از پرحاشیه ترین تیم های حاضر در لیگ هجدهم دانست. این تیم که از ابتدای لیگ هجدهم سرگردانی هایی درباره تعیین سرمربی و مالک خود داشت این روزها به دنبال قطعی کردن گزینه نهایی خود هستند تا بتوانند به اوضاع نابسامان تیم پایان دهند.

 


مسئولان سپیدرود پس از آنکه تصمیم گرفتند دیگر با خداداد عزیزی کار نکنند رو به مربیان دیگر و مذاکره با آنها آوردند. مذاکراتی که هنوز هم تمام نشده و در مراحل نهایی به سر می برد.


یکی از گزینه های گیلک ها، رضا مهاجری، سرمربی سابق پدیده و سیاه جامگان است که از ابتدای فصل به عنوان یکی از نفرات فنی تیم تراکتورسازی مشغول به کار است. مهاجری امشب راهی رشت خواهد شد تا در پی آن جلسه ای با کیومرث بیات، مدیرعامل سپیدرودی ها داشته باشد و در آن مذاکرات نهایی خود را برپا کنند تا در صورت توافق رسما وی به عنوان سرمربی سپیدرود آغاز به کار کند.


مهاجری از جمله مربیانی در فوتبال ایران محسوب می شود که تاکنون نتایج خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. او سیاه جامگان را به لیگ برتر رساند و پس از آن نیز سه فصل با تیم پدیده به کار پرداخت و با توجه به شرایطی که وجود داشت با این تیم نیز نتایج متوسط رو به بالایی را کسب کرده بود.

دیدگاه‌ها