کد خبر : 1547135 | 29 مرداد 1397 ساعت 11:49 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار نصف تیمش را تغییر داد

اعلام ترکیب تیم امید برای دیدار با میانمار

ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای دیدار با میانمار اعلام شد.

اعلام ترکیب تیم امید برای دیدار با میانمار

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار سرمربی کروات تیم ملی امید برای بازی امروز با میانمار 11 مرد منتخب خود را انتخاب کرد.


بر این اساس شهاب عادلی، عارف آقاسی، محمد مسلمی پور، مهدی رحیمی، محمد سلطانی مهر، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق پور، رضا جبیره، شاهین عباسیان، محمد خدابنده لو و یونس دلفی نفراتی هستند که در ترکیب تیم ملی امید به میدان می روند.


نکته قابل توجه در ترکیب امید ها تغییرات زیادی است که کرانچار ایجاد کرده است. با توجه به اینکه تیم امید صعودش از قبل قطعی شده و در صورت صدرنشینی در گروه خود احتمالا با یکی از دو تیم ازبکستان و کره جنوبی دیدار می کند، گفته می شود که سرمربی تیم امید قید صدرنشینی را زده است. به همین خاطر او امروز تغییراتی را در ترکیب اصلی تیمش نسبت به دیدار قبلی پدید آورده است.


از شهاب عادلی درون دروازه که جایگزین مهدی امینی کاپیتان تیم امید شده گرفته تا اضافه شدن نفراتی مثل سلطانی مهر، عباسیان، رحیمی، جبیره و خدابنده لو به ترکیب اصلی همه نشان از تغییرات زیاد در ترکیب دارد.


به نظر می رسد کرانچار با میدان دادن به نفرات ذخیره اش مقابل میانمار قصد دارد هم به این نفرات بازی بدهد و هم اینکه علاقه اش به صدرنشین نشدن در گروه را نشان دهد. از طرف دیگر بازیکنان اصلی نیز فرصت استراحت کردن به دست می آورند تا برای دور بعدی آماده باشند.


گفتنی است؛ دیدار تیم امید ایران و میانمار ساعت 13:30 امروز آغاز می شود.

دیدگاه‌ها