کد خبر : 1547483 | 30 مرداد 1397 ساعت 13:22 | 170.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بارسا حتی چهارم هم نشد!

سقوط بی سابقه مسی در فهرست برترین‌های یوفا

روز دوشنبه، یوفا فهرست سه نفر برتر فصل 18-2017 را منتشر کرد که لیونل مسی در بین کاندیداهای آن قرار نداشت.

سقوط بی سابقه مسی در فهرست برترین‌های یوفا

به گزارش "ورزش سه"، این فهرست به خودی خود باعث شگفتی بسیاری از فوتبال دوستان شده بود. لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح که نمایش های بسیار خوبی در فصل گذشته داشته اند، در این فهرست قرار گرفتند و برنده این عنوان نیز در روز قرعه کشی چمپیونزلیگ، 30 آگوست معرفی خواهد شد.

 

80 مربی تیم‌هایی که در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا حضور دارند، در کنار 55 روزنامه نگار برای این عنوان رای دادند. سیستم رای گیری نیز بدین شکل است که رای اول 5 امتیاز، رای دوم 3 امتیاز و رای سوم 1 امتیاز دریافت خواهد کرد.

 

1315714

 

 

اما یوفا نام دیگر کاندیداهای این فهرست که رای شان به 3 نفر اصلی نرسیده بود را نیز اعلام کرد که در کمال شگفتی، مسی حتی در رده چهارم نیز حضور ندارد. در حقیقت آنتوان گریزمان در رده چهارم قرار گرفته و لیونل مسی، کاپیتان بارسا در رده پنجم قرار دارد.

 

کیلیان امباپه در رده ششم قرار گرفته و کوین دی بروین در رده هفتم قرار دارد. رافائل واران نیز در رده هشتم است و ادن هازارد در رده نهم قرار گرفته و نفر نهایی لیست، سرخیو راموس است. اینکه مسی در فهرست سه نفر اول قرار نداشت، به خودی خود باعث تعجب فوتبال دوستان شده بود و حالا اینکه او حتی نفر چهارم نشده، مطمئنا حواشی بسیاری به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها