کد خبر : 1553373 | 21 شهریور 1397 ساعت 22:22 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده: هواداران بیایند، الدحیل را حذف میکنیم

شجاع خلیل زاده بازی با الدحیل را دیداری بسیار سخت دانست اما با دعوت از هواداران پرسپولیس، ابراز امیدواری کرد که به نیمه نهایی آسیا صعود کنند.

خلیل زاده: هواداران بیایند، الدحیل را حذف میکنیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، شجاع خلیل زاده در ابتدای صحبت هایش گفت: نیمه اول نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم اما نیمه دوم استفاده کردیم و توانستیم 2 گل بزنیم. ولی صحنه گل آخر اصلا پنالتی نبود، دید داور خوب نبود ولی مهم 3 امتیاز بازی بود که به دست آوردیم.

وی با دعوت از هواداران پرسپولیس برای بازی دوشنبه، اظهار داشت: هواداران بیایند و حمایت کنند، با حمایت هواداران می توانیم الدحیل را حذف کنیم. خیلی بازی سختی است آن بازی، اما امیدواریم ببریم.

 

مدافع تیم پرسپولیس درباره سوپرجام هم تصریح کرد: سوپرجام حق ما بود؛ برنامه ریزی کرده بودیم و آمده بودیم تهران، اما تیم رقیب با تمام احترام نیامده بود و ترکیه حضور داشتند ولی با این حال ما آمده بودیم سر بازی حاضر شویم و معلوم است باید جام را به ما بدهند.

او همچنین به محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اشاره کرد و یادآور شد: تیم ما تیمی است که بازیکن نگرفته و از نقل و انتقالات محروم بود. امیدوارم بتوانیم تا نیم فصل شرایط خوبی داشته باشیم.

 

خلیل زاده همچنین در پایان گفت: نساجی هم تیم شهرم است و امیدوارم بتوانند موفق باشند.

دیدگاه‌ها