کد خبر : 1556020 | 01 مهر 1397 ساعت 20:07 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند خرمشهر 1 فجرسپاسی شیراز 0

لیگ یک/ خرمشهری ها به صف مدعیان پیوستند

از بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول، دو تیم کانون اروند و فجرسپاسی به سراغ یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم خرمشهری بود که توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

لیگ یک/ خرمشهری ها به صف مدعیان پیوستند

به گزارش "ورزش سه"، این بازی که آخرین دیدار امروز نیز محسوب می شد به مانند تعدادی از بازی های دیگر این هفته، نتیجه آن تاثیر به سزایی در جدول رده بندی داشت. خرمشهری ها که تیم میزبان این دیدار بودند با تدابیر سرمربی باتجربه خود یعنی اکبر میثاقیان از همان ابتدا نیم نگاهی به دروازه حریف خود داشتند تا بتوانند سه امتیاز حیاتی دیدار را به دست بیاورند اما در نهایت نه آنها و نه شیرازی ها موفق به فروریختن دروازه تیم روبرو در 45 دقیقه ابتدایی نشدند تا همه چیز به نیمه دوم کشیده شود.


در نیمه دوم هم به مانند ابتدای بازی باز هم بازیکنان تیم میزبان سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند و در نهایت نیز موفق به انجام این کار شدند. خرمشهری ها در دقیقه 62 بازی توانستند گلی که توسط علی پورمحمد به ثمر رسید جلو بیفتند.


پس از این اتفاق کارون اروندان توانستند از گل خود به خوبی دفاع کنند و تا پایان نیمه دوم دروازه خود را بسته نگه دارند و در نهایت سه امتیاز شیرین این بازی را به حساب خود واریز کنند. سه امتیار حاصل پیروزی در بازی پنجم باعث شد تا تیم اروندان 9 امتیازی شوند و پس از چهار تیم 10 امتیازی در رده پنجم قرار بگیرند.


در طرف دیگر اما اوضاع تیم فجرسپاسی آنچنان مناسب به نظر نمی رسد چرا که شیرازی ها با این شکست همچنان 5 امتیازی باقی ماندند تا در رده دهم جدول رده بندی حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها