کد خبر : 1561043 | 22 مهر 1397 ساعت 14:35 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برگزار می شد به نفع پیکان بود

ثاقبی : باید به فینالیست شدن پرسپولیس کمک کنیم

هافبک تیم پیکان بعد از گذراندن دوران مصدومیت بازگشت موفقی به میادین داشته و توانسته همراه این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی بگیرد.

ثاقبی : باید به فینالیست شدن پرسپولیس کمک کنیم

به گزارش" ورزش سه" پیکان در روزهای تعطیل لیگ به اصفهان رفت و در یک بازی تدارکاتی، مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید.

شاهین ثاقبی هافبک پیکان یکی از چهره های ویژه این بازی بود. او علاوه بر اینکه می توانست با گلزنی باعث شکست سپاهان شود و آن موقعیت از دست رفت، در برابر تیمی بازی می کرد که یک نیم فصل تقریبا سخت را با آن سپری کرد.

ثاقبی در لیگ شانزدهم به سپاهان رفت اما در نیم فصل از تیم بحران زده آن زمان شهر اصفهان ، با وجود زدن یک گل و دو پاس گل در پانزده مسابقه جدا شد و به پیکان پیوست هرچند به دلیل مصدومیت از هفته بیست و پنجم لیگ هفدهم تا هفته ششم لیگ امسال فرصت بازی برای پیکان را پیدا نکرد. او اما از هفته ششم در ترکیب پیکان قرار گرفت و همراه این تیم سه برد و 9 امتیاز به دست آورد درحالی که یک گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

ثاقبی ضمن بیان اینکه به شرایط خوبش نزدیک می شود درباره بازی برابر تیم سابقش گفت:« من امسال و در بازی رفت لیگ هم با پیکان به اصفهان رفته بودم اما به دلیل مصدومیت بازی نکردم اما در بازی دوستانه روزجمعه نزدیک 55 دقیقه بازی کردم.»

او درباره بازی و موقعیتی که از دست داد گفت:« بله یک موقعیت گل داشتم که  گل نشد. با اینحال من انگیزه زیادی برابر سپاهان داشتم و دلم می خواست تمام توانم را در این بازی بگذارم فکر می کنم عملکردم بد نبود هرچند آقای جلالی و کادرفنی باید در این باره نظر بدهد.»


او درباره اینکه سپاهان از برخی بازیکنان نیمکت نشینش در این بازی استفاده کرد گفت:« در نیمه اول شاید اینگونه بود اما سپاهان همیشه سپاهان است و بازیکنان غیراصلی و اصلی شان فرقی باهم ندارند.»

او درباره اینکه چرا در این بازی هم مثل سه بازی که در لیگ برتر انجام داده تعویض شد هم گفت:« در نیمه دوم در یک صحنه روی من خطا شد و شاید برای جلوگیری از تکرار مصدومیتم توسط سرمربی تعویض شدم. هرچند پیکان بازیکنان بسیار خوب و یک سطحی دارد که توانایی حضور در ترکیب اصلی را دارند و در نهایت آنچه اهمیت دارد فقط موفقیت تیم است.»


هافبک چپ و هجومی پیکان همچنین درباره بازی با پرسپولیس که به تعویق افتاد گفت:« خب این تصمیمی بود که مدیران و کادرفنی گرفته اند اما شرایط به گونه ای بود که فکر می کنم اگر لغو نمی شد به نفع ما بود. با اینحال پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان است و می تواند به فینال برسد و باالطبع همه ما به سهم خودمان باید  به این تیم کمک کنیم تا بتواند به این هدف برسد.»

او درباره اینکه سه بازی و سه برد با پیکان در این فصل داشته است گفت:« خداراشکر که تیم توانست با این بردها به جایگاهی که باید نزدیک شویم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده هم این نتایج را ادامه بدهیم. پیکان بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد و شایسته حضور در رتبه های بالای جدول است. ما تمام تلاشمان را می کنیم که در بازی های آینده بهترین نتایج را بگیریم.»

 

1321792


ثاقبی که در این فصل در پست هافبک چپ بازی می کند در این باره هم گفت:« من پستم را خیلی دوست دارم. من به بازی در هافبک هجومی و دفاع چپ علاقه دارم و در این پست ها راحت هستم.»


او که یکی از هافبک های گلزن فوتبال ایران است درباره اینکه معمولا تعداد گل هایش از پاس گل هایش در یک فصل بیشتر است گفت:« خب من گلزنی را خیلی دوست دارم. گل زدن هافبک ها می تواند خیلی وقت ها گره بازی را باز کند چون معمولا مهاجمان توسط مدافعان حریف یارگیری می شوند. من هم معمولا دوست دارم به مهاجمان اضافه شوم و امسال هم خداراشکر توانستم یک گل برای پیکان بزنم. با اینحال من پاس گل دادن را به اندازه گل زدن دوست دارم چرا که تمام هدفم موفقیت تیم است.»

ثاقبی در ادامه گفت:« خوشبختانه خط تهاجمی پیکان هفته به هفته عملکردش بهتر می شود. در همین بازی با سپاهان موقعیت های خوبی به دست آوردیم؛ الان هافبک های تیم هم با مهاجمان به هماهنگی بالایی رسیده اند ، در همین بازی آخر چند پاس من به محمد قاضی دادم و چند پاس هم او به من داد و موقعیت هایی را به دست آوردیم.»

دیدگاه‌ها