کد خبر : 1561571 | 24 مهر 1397 ساعت 19:02 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تا آخر لیگ همه بازی‌ها فینال است

دست‌نشان: مازنی‌ها زیاد هم ناشناخته نبودند

سرمربی تیم مس کرمان اعلام کرد از حالا صعودشان به لیگ برتر قطعی نشده و باید با 9 تیم مدعی دیگر تا پایان لیگ رقابت کنند.

دست‌نشان: مازنی‌ها زیاد هم ناشناخته نبودند

به گزارش "ورزش سه" نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان در خصوص برد تیمش برابر خونه به خونه بابل گفت:


به هر حال بازی خیلی خوبی بود و شرایط خیلی خوبی داشتیم و برای اینکه در جمع مدعیان باقی بمانیم باید این دیدار را برد پشت سر می‌‌گذاشتیم. نیمه اول واقعا برتر بودیم و فقط یک مقدار سرعتمان کم بود و ضربات توپ هایمان کم جان بود و به همین علت موقعیت‌های خوبی که داشتیم را از دست دادیم. در ادامه با استفاده از سرعت بازیکنانمان در دفاع توانستیم به گل برسیم و در مجموع بازی خوبی بود. طبیعتا خونه به خونه آمده بود که بازی را بخواباند ولی حریف بچه‌های ما نشدند و توانستیم به یک پیروزی خوب دست یافته و جز صدرنشینان قرار بگیریم.


سرمربی سابق خونه به خونه در خصوص این تیم بابلی نیز گفت:


بازیکنان این تیم زیاد هم ناشناخته نبودند. من تقریبا به جز یک بازیکن باقی آن‌ها یا بازیکنم بودند و یا قبلا با آن بازیکنان رو به رو شده بودیم. خونه به خونه از بازیکنان تستی استفاده کردند که تقریبا شناخت کافی روی آن‌ها داشتم. من این تیم را در هفته‌های اول ندیدم اما حالا شرایط خوبی دارند و می‌توانند موفق باشند.


دست‌نشان شانس صعودشان به لیگ برتر را بالا دانست  گفت:


ما می‌توانیم مدعی صعود باشیم چون به جز ما 8 ، 9 تیم دیگر تلاش می‌کنند. به هرحال تیم‌های زیادی برای صعود می‌جنگند و اینکه بخواهیم از الان خودمان را صعودکننده اصلی بدانیم اصلا اینطور نیست. تمام دیدارها برای ما حکم فینال دارد و باید تا آخر در جدول مسابقا باقی بمانیم.


سجاد حیدری، مهاجم مسی‌ها در دو بازی اخیر سه گل برای تیمش به ثمر رسانده است. دست نشان در این خصوص گفت:


سجاد سال گذشته یکی از مهاجمان بسیار خوب در مس رفسنجان بود. امسال با مصدومیت بازی را شروع کرده و متاسفانه در همان بازی اول یک مقدار دچار مشکل شد و الان پیشرفت خوبی پیدا کرده و بازیکن سرزن و سرعتی است که انتظارات از او زیاد خواهد بود.


وی در رابطه با مسابقه هفته آینده تیمش با کارون اروند گفت:


فعلا اظهارنظر نمی‌کنم چون باید شرایط این تیم را بررسی کنیم چون مربی کاربلد بالای سر خود دارد و خوب بسته شده است و یک تیم بسیار خوب و سخت خواهد بود و بازی راحتی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها