کد خبر : 1563422 | 02 آبان 1397 ساعت 10:38 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

نباید می گذاشتیم حرمت ها در والیبال از بین برود

واکنش کارخانه به معروف؛ از دستمان در رفته‌اند!

مربی سابق تیم ملی والیبال ستاره های معترض تیم ملی را به یک درخت تنومند تشبیه می کند که کسی قدرت جابجایی آنها را ندارد!

واکنش کارخانه به معروف؛ از دستمان در رفته‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لیگ برتر والیبال روزهای ابتدایی خودش را سپری می کند و تیم ملی تا اردیبهشت ماه سال آینده برنامه ای در پیش نخواهد داشت، این روزها فدراسیون ناخواسته وارد جریانی شده که از سوی بازیکنان تیم ملی استارت خورده است. بعد از اینکه محمد موسوی چند هفته قبل به امکانات و حتی تغذیه در اردوی تیم ملی اعتراض کرده بود، استعفای امیر خوش‌خبر هم باعث شد تا سعید معروف حمله تند و تا حدودی توهین آمیز به رییس فدراسیون داشته باشد.


به نظر می رسد اظهارات سعید معروف که به نوعی دخالت تا مرز تغییر رییس فدراسیون هم پیش رفته، به مذاق خیلی از مربیان و اهالی والیبال هم خوش نیامده است. در همین راستا با مصطفی کارخانه، یکی از مربیان قدیمی والیبال ایران همکلام شدیم تا دلایل این رفتارها را از زبان او جویا شویم.


کارخانه در این باره گفت: من شدیدا مخالف بازیکن سالاری هستم. به هر حال همه می دانند که خوش خبر برای تیم ملی زحمت کشیده و بازیکنان هم به او علاقه داشتند؛ اما کنار رفتنش نباید باعث به وجود آمدن یک کینه و نفرت بزرگ شود. فکر می‌کنم برخی سوءتفاهم‌ها بین فدراسیون و کاپیتان تیم ملی چنین مسائلی را به وجود آورده است. نباید فضا به سمتی می رفت که حرمت ها از بین برود چون این فضا اصلا برای والیبال خوب نیست.


وی درباره اینکه سعید معروف تا مرز جابجایی رییس فدراسیون پیش رفته، عنوان کرد:‌ شاید قانون بازنشسته ها این طرز فکر را برای معروف ایجاد کرده که می تواند چنین صحبتی کند. به هر حال امیدوارم هر چه برای آینده والیبال رخ می دهد، به خیروصلاح این رشته باشد. ریاست فدراسیون والیبال کار راحتی نیست و هر کسی نمی تواند از پس آن بربیاید.


مربی سابق تیم ملی والیبال در پایان گفت: حرف من این است این نسل از بازیکنان دیگر از دستمان در رفته اند و نمی توانیم به هیچ وجه با آنها برخورد کنیم. باید به فکر نسل جوان باشیم که آنها خوب تربیت شوند و در آینده به چنین مسائلی برنخوریم. اگر این بازیکنان هم به ستاره تبدیل شوند، مثل درخت تنومندی خواهند شد که دیگر هیچ کس قدرت جابجایی آنها را ندارد! پس بهتر است از همین حالا برای تربیت درست آنها به فکر باشیم.

دیدگاه‌ها