کد خبر : 1565484 | 10 آبان 1397 ساعت 20:13 | 135.2K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی تجربه این فشار را نداشت

اشک‌های ستاره بوشهری بعد از بدترین پنالتی سال (عکس)

ستاره جوان استقلال پس از اینکه پنالتی خود را از دست داد، شدیدا ناراحت بود و با گریه و ناراحتی مفرط به آغوش همبازیانش پناه برد.

اشک‌های ستاره بوشهری بعد از بدترین پنالتی سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ضیافت پنالتی ها در ورزشگاه خانه برای استقلال به بدترین شکل ممکن پیش رفت. استارت از دست رفتن پنالتی های آبی پوشان توسط یکی از جوان ترین های این تیم زده شد.

 

مهدی قائدی که به عنوان یار تعویضی از سوی شفر به زمین فرستاده شده بود، به واسطه انرژی بیشتری که داشت در بین پنالتی زنان اصلی استقلال نیز قرار گرفت. قائدی در حالی که بازی در ضربات پنالتی با نتیجه مساوی دنبال می شد، پشت توپ قرار گرفت. او ضربه را به سمت راست دروازه بان زد اما منادی بعد از خوردن سه گل از روی نقطه پنالتی (2تا در جریان بازی و یکی در پنالتی های آخر بازی)، توانست اولین پنالتی را بگیرد و آب سردی به پیکره استقلال بریزد.

 

مهدی قائدی بعد از این ضربه با اشک و گریه به سمت بازیکنان تیمش رفت. او منتظر بود تا بقیه پنالتی زنان استقلال به همراه سید حسین حسینی این ضربه از دست رفته اش را جبران کنند ولی استقلال با از دست رفتن 2 ضربه پنالتی دیگر توسط باقری و اسماعیلی از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت. بعد از اتمام بازی گریه های قائدی شدت بیشتری گرفت و او در شب تلخ آزادی برای آبی ها یکی از ناراحت ترین افراد حاضر در ورزشگاه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها