کد خبر : 1565500 | 10 آبان 1397 ساعت 21:01 | 79.8K بازدید | 0 دیدگاه

ثمره سه سال نیمکت نشینی در آزادی؛

فتح آزادی با دستان گلر 23 ساله اهل دورود

اکبر منادی دروازه بان 23 ساله تیم سایپا در مقابل تیم استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و علی رغم دریافت دو گل، می توان او را بهترین بازیکن زمین قلمداد کرد.

فتح آزادی با دستان گلر 23 ساله اهل دورود

به گزارش "ورزش سه"، منادی که سال ها در گهر درود و سایپا نیمکت و سکونشین بود، این فصل با کنار زدن حامد فلاح زاده خود را به دروازه سایپا رسانده و حالا دایی را بابت اعتماد به او رو سفید کرده است. البته این اولین باری نیست که دایی گلر شماره یک تیمش را نیمکت نشین می کند، فصل پیش هم سرمربی سایپا فلاح زاده را در ترکیب اصلی قرار می داد و اخباری را نیمکت نشین کرده بود و حالا نوبت به اکبر منادی رسیده است.

 

او که پیش تر در لیگ برابر استقلال و پرسپولیس عملکرد متوسطی را ارائه کرده بود، این بار در قامت یک ستاره برابر تیم استقلال ظاهر شد و در اولین بازی اش در ورزشگاه آزادی، چهره درخشانی را از خود نشان داد. او البته دو گل خورد که هر دو از روی نقطه پنالتی بودند و همین موضوع نگرانی هایی را در آخر بازی برای علی دایی به وجود آورد.

 

البته منادی روی پنالتی های جریان مسابقه تاثیرگذار بود و در دقیقه 16 با بی تجربگی محض روی الحاجی گرو مرتکب پنالتی شد و زمینه ساز گل اول استقلال را فراهم کرد.

 

 

 

این دروازه بان که دو بار دروازه خود را توسط اسماعیلی و گرو باز شده دیده بود، در باقی دقایق عملکرد خوبی از خود نشان داد و چند بار مانع از گلزنی استقلالی ها شد. او در آخرین دقایق مسابقه ضربه مهدی قائدی را جمع کرد و یک مهار دیدنی ضربه سر هم داشت.

 

اما اوج نمایش فوق العاده منادی در ضربات پنالتی بود. جایی که از یک دروازه بان بی تجربه این انتظار نمی رفت که بدرخشد اما منادی دو پنالتی استقلال را در ورزشگاه آزادی مهار کرد و به تنهایی نارنجی ها را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رساند. او ابتدا پنالتی قائدی را گرفت، سپس شوت روح الله باقری به تیر دروازه خورد و در آخر هم با مهار پنالتی فرشید باقری، صعود سایپا را تسریع بخشید.

 

این دروازه بان 23 ساله حالا اطمینان بیشتری از حضور فیکس در درون دروازه سایپا دارد و خیلی خوب هم می داند که درخشش در سایپا می تواند آینده بهتری را برایش رقم بزند اما این را هم باید به خاطر داشته باشد که بایستی همچون سرمربی اش علی دایی، هرروز تلاشش را بیشتر کند و روزهای بهتری را رقم بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها