کد خبر : 1567294 | 18 آبان 1397 ساعت 11:24 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم در کنار بیرالوند روی سکو رفتیم

هاشمی: تکرارقهرمانی جهان فوق العاده است

قهرمان وزنه برداری جهان در دسته 102 کیلوگرم هدفش را کسب مدال طلای المپیک 2020 عنوان می کند.

هاشمی: تکرارقهرمانی جهان فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، علی هاشمی را می توان پسر بدون حاشیه و موفق وزنه برداری ایران نامید. این پولادمرد ایلامی که در 2 سال اخیر به مدال طلای جهان دست یافته، خیلی کم سروصدا به کارش ادامه می دهد و به همین خاطر شاید نامش به اندازه سایر قهرمان ها مطرح نشده باشد.


با این حال هاشمی شب گذشته نشان داد سال قبل هم با شایستگی در غیاب برخی قهرمان های کشورهای دیگر به مدال طلا رسیده و این عنوان را برای خودش تکرار کرد.


علی هاشمی بعد از کسب مدال طلای مجموع دسته 102 کیلوگرم مسابقات جهانی وزنه برداری 2018 گفت: حس فوق العاده ای است که برای دومین سال متوالی توانستم به مدال طلا برسم. سال قبل در آناهیم آمریکا قهرمان شدم و حالا هم این قهرمانی را تکرار کردم. هدف من این است که همینطور با قدرت تا المپیک 2020 در توکیو پیش بروم. 


وی درباره نزدیک در دسته 102 کیلوگرم عنوان کرد: رقابت خیلی خوبی با سایر وزنه برداران از جمله رضا بیرالوند داشتیم. وزنه برداران خیلی خوبی در این دسته حضور داشتند. آن قزاقستانی نفر سوم المپیک بود و وزنه بردار اوکراینی هم سابقه نایب قهرمانی جهان را داشت. خدا را شکر به همراه رضا بیرالوند توانستیم روی سکو برویم. 


قهرمان وزنه برداری جهان در پایان گفت: زحمات زیادی کشیدم تا به این مدال برسم. با دعای خیر مردم و لطف خداوند به این موفقیت دست پیدا کردم. البته ما حدود یک سال در اردو بودیم و فشار زیادی را متحمل شدیم.

دیدگاه‌ها