کد خبر : 1570753 | 02 آذر 1397 ساعت 14:33 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین فرصت برای کریمی و مرزبان بعد از جنگ پنهان 

ترکیب احتمالی نفت برای فرار از انتهای جدول

تا ساعتی دیگر و بعد از چند روز تعطیلی لیگ دوباره بازی ها از سر گرفته خواهد شد.

ترکیب احتمالی نفت  برای فرار از انتهای جدول 

به گزارش ورزش سه ، علاوه بر معادلات جذاب و مجهول تیم های بالای  جدول که  هر روز پیچیده تر می شود ، در پایین جدول هم  رقابت های بسیار سختی بین تیمهای سپیدرود ، نفت خوزستان، نفت مسجد سلیمان ، نساجی و  حتی ذوب آهن  در پیش است .


*یکی از دیدارهای حساس هفته  سیزدهم  بدون هیچ شک در شهر باران و بین دو تیم سپید رود  و نفت مسجد سلیمان  انجام می پذیرد.


در جدول رده بندی  تیم سپید رود میزبان این دیدار با 12 بازی  و کسب 9 امتیاز در رده  چهاردهم قرار دارد و نفت مسجد سلیمان با همین تعداد بازی سایه به سایه این تیم با 8 امتیاز در رده پانزدهم جدول به سر می برند.در این که سپید رود  این روزها  بعد از ورود علی کریمی شرایط بهتری را تجربه می کند هیچ شکی نیست اما  نفت مسجد سلیمان هم در دو بازی گذشته 4 امتیاز به دست آورده است و حتی  کسب یک تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان که فوتبال بسیار خوبی را بازی می کند بعد از برد استقلال خوزستان نمی تواند نتیجه بدی تلقی شود.


اگر بخواهیم نگاهی مختصر به  بازیکنان نفت مسجد سلیمان داشته باشیم باید بگوییم بعد ازخروج میلاد فراهانی  که می توانست نقش بارزی را در این تیم ایجاد کند  احتمال بسیار زیاد او از  حبیب فرعباسی دروازه بان جدید  21 ساله اش استفاده خواهد  کرد و او باید قدر این موقعیت را بداند و ممکن هر اشتباه برایش گران تمام شود. 


  در خط دفاع  هم  موسی کولیبالی و حسین دوستدار زوج  همیشگی خط دفاع همیشگی شان را  تشکیل می دهند که به احتمال زیاد روز سختی را در پیش رو خواهند داشت.


اما اگر نفت مسجد سلیمان قصد دارد که  این دیدار 6 امتیازی را  به نفع خودش پایان ببرد  باید مهاجمین این تیم بتوانند بهتر از روزهای گذشته عمل کنند که اتفاقا  ازمهره های بسیار خوبی در این منطقه بهره می برد که هرکدامشان در مسابقات لیگ بسیار خوش نام هستند و به هیچ وجه دلشان نمی خواهد با این تیم سقوط کنند ، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری ،  میلاد میداوودی ، پیمان میری و  محمد حسینی  بازیکنان مطرحی هستند که باید منتظر باشیم و  ببینیم علیرضا مرزبان چه تدابیری در این بخش در نظر می گیرد. شکست در این دیدار تلخ تر ازیک شکست معمولی است پس دو تیم در وهله اول قصدشان نباختن است و از آن جا که سپیدرود  میزبان این بازی محسوب می شود می داند با کسب این برد قدم بزرگی برای کندن از قعرجدول برخواهد داشت و باید  دید علی کریمی از این فرصت استفاده خواهد کرد؟


 هر دو تیم از تیم های پر طرفدار لیگ به حساب می آیند و جدالشان حتی روی سکو ها می تواند جذابیت های خودش را داشته باشد.


 این دیدار  6امتیازی  دو تیم انتهای جدول ساعت 16:40  به قضاوت داوران شاهو اصلانی در ورزشگاه  سردار جنگل برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها