کد خبر : 1575758 | 22 آذر 1397 ساعت 09:06 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آژاکس: نشان دادیم فوتبال زیبا یعنی چه

اریک تن هاگ سرمربی آژاکس آمستردام با تمجید از عملکرد بازیکنانش در مقابل بایرن مونیخ، از بازی دو تیم به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های چند وقت اخیر یاد کرد.

سرمربی آژاکس: نشان دادیم فوتبال زیبا یعنی چه

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان اریک تن هاگ در آژاکس آمستردام دیشب در حالی در خانه‌ی خود آمستردام آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفتند که صعودشان به دور دوم قطعی شده بود. اما هلندی‌ها به هیچ وجه حاضر نبودند در  مقابل رقیب سنتی‌شان یعنی تیمی از آلمان پا پس بکشند و با تمام قوا بازی نکنند. بازی‌ای زیبا و پرهیجان که با رد و بدل شدن شش گل و دو کارت قرمز، در نهایت با نتیجه‌ی مساوی 3-3 به پایان رسید تا هر دو تیم به مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

 

 

بعد از پایان بازی اریک تن هاگ سرمربی آژاکس که از نتیجه و به خصوص از عملکرد و نحوه‌ی بازی بازیکنانش راضی به نظر می‌رسید در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هواداران و تماشاچی‌ها برای تماشای چنین بازی‌هایی به استادیومها می‌روند. این بازی نشان  داد که چرا فوتبال این  همه هوادار دارد و چرا صدها میلیون نفر در سراسر دنیا مسابقاتش را از تلویزیون تماشا میکنند. تیم من و بایرن مونیخ امشب یک نمایش فوق‌العاده زیبا خلق کردند".

 

 

تن هاگ در ادامه از اینکه تیمش با وجود بازی زیبایی که به نمایش گذاشته نتوانسته به پیروزی برسد ابراز تاسف کرد و گفت:" خیلی حیف شد که در نهایت نتوانستیم از این میدان با پیروزی خارج شویم".

 

 

تن هاگ در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود با خبرنگاران مدعی شد که بازیکنان آژاکس گاهی اوقات توپ را خیلی راحت از دست می‌داده‌اند و همین به بایرن اجازه می‌داده تا روی دروازه‌شان فشار وارد کند. تن‌هاگ گفت:" ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. ولی فارغ از این، باید با اعتماد به نفس در مرحله‌ی بعدی که برایمان بسیار مهم است شرکت کنیم".

 

دیدگاه‌ها