کد خبر : 1576648 | 25 آذر 1397 ساعت 12:12 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

صلح با سرمربی عراق با خانه و ماشین

سرمربی اسلوونیایی در بازگشت به عراق جنجال ساز شد تا اعتراضات شدید او زمینه برگزاری نشستی اضطراری میان مسئولان فدراسیون در شهر اربیل شود.

صلح با سرمربی عراق با خانه و ماشین

به گزارش "ورزش سه"، سرکو کاتانچ روز شنبه در حالی برای برگزاری اردوی نهایی تیم ملی عراق وارد اربیل شد که فدراسیون فوتبال این کشور هیچ کدام از خواسته های او را برآورده نکرده بود. کاتانچ که انتظار نداشت خواسته های او بعد از چهارماه همکاری با این کشور برآورده نشود به سران فدراسیون اولتیماتوم چند ساعته داد تا مشکلات او را حل کنند در غیر این صورت عراق را ترک می کرد.


به همین خاطر شنبه شب موسی فلاح نایب رئیس در کنار باسیل کرکیس مدیرامور مالی فدراسیون عراق راهی اربیل شدند تا نشستی سه ساعته با کاتانچ برگزار و مشکلات او را برطرف کنند که بعد از این نشست مقرر شد یکی از سوئیت های شیک شهر اربیل تحویل مربی اسلوونیایی شود ضمن این که خودرو با راننده نیز برای ایاب و ذهاب کاتانچ فراهم شده است.


همچنین مقرر شد سایر دستیاران کاتانچ نیز برای اسکان مکان مناسبی تحویل آنها شود ضمن این مقدمات اضافه شدن مربی جدیدی به نام اسکار نیز فراهم گردد تا کادر فنی تیم ملی بدون مشکل دور پایانی تمرینات آماده سازی خود را برگزار کنند. کاتانچ قرار است امروز نشستی دیگر با روسای فدراسیون فوتبال عراق داشته باشد تا پیرامون لیست نهایی و برنامه های آماده سازی بحث و تبادل نظر کند.


به این ترتیب رسانه های عراق مدعی شدند شوک بزرگی از روی سر اردوی تیم ملی این کشور گذشت تا رقیب جدی ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا بدون مشکل برنامه های خود برای حضور در امارات 2019 را پیگیری کند.

 

دیدگاه‌ها