کد خبر : 1577152 | 27 آذر 1397 ساعت 11:53 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت یونایتدی ها از اقدام پوگبا پس از شکست بزرگ

هواداران منچستریونایتد از سفر پل پوگبا به پاریس پس از شکست مقابل لیورپول، برای شرکت در یک برنامه کمپانی آدیداس ناراحت هستند.

عصبانیت یونایتدی ها از اقدام پوگبا پس از شکست بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، هافبک فرانسوی در جریان شکست 3-1 مقابل لیورپول در روز یکشنبه، از روی نیمکت کار را آغاز کرد و اختلاف او با مورینیو و درگیری آنها در طول فصل باعث چنین موضوعی شده است. با این حال، اقدامات بعدی پوگبا کار را بدتر کرده و حالا صدای هواداران نیز درآمده است.

 

در حالی که شایعات حاکی از جدایی او از جمع شیاطین سرخ است، پوگبا روز گذشته در کنار پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس در یک برنامه که از سوی شرکت آدیداس برگزار می‌شد شرکت کردند. نام این برنامه، آدیداس تانگو لیگ بود که دیبالا و پوگبا از جمله اصلی ترین چهره‌های تبلیغاتی اش خواهند بود.

 

 

1364655

 

 

پوگبا عکسی در کنار دیبالا در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت :" در کنار برادرم"

 

با این حال، ستاره فرانسوی با واکنش بسیار تند و منفی هواداران شیاطین سرخ در شبکه های اجتماعی روبرو شد. یک کاربر نوشته بود:" واقعا مسخره است. یک روز پس از شکست مقابل لیورپول و این رفیق برای دب زدن (حرکتی که پوگبا به آن مشهور است) و ژست گرفتن به پاریس رفته. خیلی چیزها را راجع به باشگاه و بازیکنان مشخص می‌کنند."

 

هوادار دیگری نوشته:" هررا از هواداران یونایتد در اینستاگرام عذرخواهی کرده، در حالی که پوگبا به پاریس رفته تا در عکاسی آدیداس شرکت کند."

 

یونایتدی دیگری نیز نوشته:" پس از 24 ساعت از شکست شرم آور مقابل رقیبمان، پوگبا در مهمانی پاریس شرکت کرده است؛ وضعیت باشگاه مان."

دیدگاه‌ها