کد خبر : 1578112 | 01 دی 1397 ساعت 17:28 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ تراشیده‌تر از گلرهای قدیمی پرسپولیس (عکس)

مربی دروازه‌بانان کروات پرسپولیس در بازی برابر پیشکسوتان باشگاه آمادگی خوبی از خود نشان داد و قدرت بدنی‌اش را به رخ سرخپوشان قدیمی کشید.

به گزارش "ورزش‌سه"،  چند روز قبل تیم بزرگسالان پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع تعطیلات لیگ به مصاف پیشکسوتان باشگاه رفت. مسابقه‌ای که با نتیجه 2-0 به سود شاگردان برانکو پایان یافت.


اما بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و دورهمی بسیار جالبی را رقم زدند. نکته جالب توجه فیزیک غیرمتعارف فوتبالیست‌های قدیمی بود؛ به طوریکه دوری آن‌ها از تمرین حرفه‌ای را به خوبی نشان می‌داد. محمود خوراکچی، سعید عزیزیان و وحید قلیچ سه دروازه‌بان قدیمی پرسپولیس هستند که در این مسابقه به دستور علی پروین گرد هم آمده بودند. در این میان ایگور پانادیچ، مربی گلرهای سرخپوشان که دقایقی به بازی گرفته شد از فیزیک بهتری نسبت به پیشکسوتان پرسپولیس برخوردار بود و به همین علت نمایش خوبی هم از خود ارائه کرد.


پانادیچ که از ابتدا در کنار برانکو قرار دارد، به واسطه بدن ورزیده و آماده‌ی خود تمرینات بسیار سخت و نفسگیر را برای شاگردان خود در نظر می‌گیرد و حالا یکی از آن‌ها شماره یک تیم ملی ایران را بر تن می‌کند و دیگری آمادگی حضور در هر تیم لیگ برتری به عنوان گلر یک را دارد.

 

1365823

دیدگاه‌ها