کد خبر : 1581940 | 17 دی 1397 ساعت 17:11 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه رسمی براهیم دیاز در رئال مادرید (عکس)

براهیم دیاز، ستاره 19ساله اسپانیایی شب گذشته رسما با قراردادی شش ساله به ارزش 15 میلیون یورو از منچسترسیتی به رئال مادرید پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، براهیم که از 14 سالگی در آکادمی سیتی شروع به رشد و پیشرفت کرد پس از 5 سال به اسپانیا برگشت. او از این پس پیراهن شماره 21 کهکشانی ها را به تن می کند و چهارشنبه شب برابر لگانس در کوپا دل ری احتمالا اولین بازی خود را برای رئال انجام خواهد داد.

دیاز امروز و پس از انجام تست های پزشکی رسما قراردادش را امضا کرد و مراسم معارفه رسمی او با حضور پرز، رئیس رئال برگزار شد.

 

دیاز در حضور خبرنگاران و عکاسان گفت:« عصر به خیر. نمی خواستم از روی نوشته چیزی را بخوانم ولی امروز برای من روز ویژه ای است و نمی خواهم اشتباه کنم. امروز مهمترین روز زندگی من است. به باشگاهی آمده ام از کودکی هوادارش بودم و این بهترین هدیه سال نو برای من است.

وقتی تصمیم به ترک سیتی گرفتم، سه گزینه پیش روی من بود، اولی رئال، دومی رئال و سومی هم رئال. نمی خواستم به هیچ باشگاه دیگری بروم. می دانم که چه مسئولیتی روی دوشم است و بازی برای رئال چه معنایی دارد. می خواهم از اعتماد باشگاه که روی من حساب باز کرد تشکر کنم. ممنون از همه و زنده با رئال.»
 

دیدگاه‌ها