کد خبر : 1584572 | 27 دی 1397 ساعت 11:32 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مثلث خارجی‌های سرشناس النصر

سونامی بزرگ در اردوی حریف احتمالی پرسپولیس

باشگاه اماراتی در آستانه ورود به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019 سونامی بزرگی در ترکیب خارجی های خود ایجاد کرد و سه ستاره سرشناس برزیلی و فرانسوی را کنار گذاشت.

سونامی بزرگ در اردوی حریف احتمالی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، النصر امارات به عنوان یکی از نماینده های پلی آفی این کشور در لیگ قهرمانان آسیا در صورتی که بتواند از این مرحله جان سالم به در ببرد باید در گروهی قرار بگیرد که پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان حضور دارند از همین رو سران این باشگاه که به تازگی شاهد افتتاح ورزشگاه زیبای خانگی خود آل مکتوم در جام ملت ها بودند، فهرست نفرات خود را با سونامی بزرگی روبرو کردند.


بنا به اعلام رسانه های اماراتی این باشگاه پرطرفدار شهر دبی سه بازیکن سرشناس و خارجی خود یعنی یوهان کابای فرانسوی، روزا و مارکینهوس برزیلی را از تیم اخراج کرد که فسخ قرارداد این بازیکنان به خصوص یوهان کابای فرانسوی که سابقه بازی در کریستال پالاس، نیوکاسل و پاری سن ژرمن را در کارنامه داشت خیلی عجیب بود.


جالب این که باشگاه معروف شهر دبی بلافاصله با جذب ستاره دیگری از کورینتیانس برزیل همچنین مهاجمی اهل شیلی از باشگاه عربستانی در صدد تقویت تیم خود برآمد ضمن این که شنیده می شود یک ستاره سرشناس آفریقایی نیز تا چند روز آینده پیراهن آبی النصر را برتن خواهد کرد تا در صورت عبور از پلی آف مقابل پرسپولیس ایران به میدان بروند.

 

دیدگاه‌ها