کد خبر : 1584878 | 28 دی 1397 ساعت 18:53 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: ایسکو؟ صد بار به این سوال پاسخ داده ام!

سانتیاگو سولاری، سرمربی جوان رئال مادرید، تاکید کرد از کریم بنزما در بازی با سویا استفاده خواهد کرد.

سولاری: ایسکو؟ صد بار به این سوال پاسخ داده ام!

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها فردا در دیداری حساس در برنابئو میزبان سویا خواهند بود و سولاری معتقد است چنین دیدارهایی با تیم های بالانشین، فرصت خوبی برای کاهش فاصله و صعود کردن در جدول لالیگا است.

 

کورتوا یا کیلور ناواس: "اینکه رئال مادرید دو تا از بهترین دروازه بان های دنیا را در اختیار دارد مایه خوشحالی است. اینکه کدام از این دو در برابر سویا بازی می کنند فردا مشخص خواهد شد و من از حالا ترکیب را به شما نمی گویم."

 

1372952

 

شرایط کریم بنزما: "قرار نیست بنزما جراحی کند و از نظر من این مصدومیت نمی تواند مانع بازی کردن بنزما در مقابل سویا شود. حضور بنزما در خط حمله رئال مادرید برای ما ضروری بوده و او در حال سپری کردن فصل خوبی است. بنزما در زمین به دیگران کمک می کند و ما از داشتن او در ترکیب رئال مادرید خوشحالیم."

 

دیدار برابر سویا: "بازیکنان رئال مادرید باید با انگیزه و شور فراوان در چنین دیدارهایی تلاش کنند فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند. اگر بتوانیم سویا را مغلوب کنیم به روند خوب خود ادامه داده و فاصله را با بالای جدول کم کرده ایم. از دقیقه اول به دنبال کسب پیروزی هستیم و چون سویا تیمی با نقاط قوت فراوان است، ما باید برای غلبه بر این تیم عملکرد فوق العاده ای ارائه دهیم."

 

شرایط ایسکو: "شاید صد بار به این سوال پاسخ داده ام. ایسکو بازیکن بزرگی است و در هر بازی پیش رو، شانس همه بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب برابر است."

 

1372079

 

حواشی بازی لوانته و بارسلونا: "من نباید در رابطه با این اتفاقات صحبت کنم و این مسئولان هستند که در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد."

 

ترکیب احتمالی برابر سویا: "فردا ترکیب اصلی را متوجه خواهید شد. اتفاقاتی مانند محروم شدن یا مصدومیت در طول فصل وجود دارد و بازیکنان نیز فرم پر فراز و نشیبی دارند و چنین مسائلی در فوتبال یک اتفاق عادی است. ما تلاش می کنیم همه بازیکنان در بهترین شرایط خود باشند تا ما بتوانیم بهترین‌ بازیکنان را در ترکیب قرار دهیم."

دیدگاه‌ها