کد خبر : 1586103 | 03 بهمن 1397 ساعت 11:32 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایران - چین قبل از ایران - چین (گزارش تصویری)

روز گذشته تیم پوریا نبی مربی ایرانی شاغل در استرالیا مقابل تیم زیر 20 سال چین با نتیجه دو بر یک شکست خورد، تا چینی ها پیروز دوئل اول با ایران باشند.

ایران - چین قبل از ایران - چین (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران فردا در شرایطی به مصاف تیم ملی چین می‌رود که این دیدار از اهمیت زیادی برای فوتبال دوستان ایرانی برخوردار است و شاگردان کارلوس کی‌روش تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ملی ایران را پس از 15سال به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برسانند. آن طرف شاگردان مارچلو لیپی نیز با انگیزه بسیار زیادی پای به میدان خواهند گذاشت و برای پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. اما پیش از این دیدار حساس که در چارچوب جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد تیم زیر 20 سال چین با هدایت الکساندر یانکوویچ به مصاف شاگردان پوریا نبی مربی ایرانی شاغل در استرالیا رفتند که این دیدار به نوعی دوئل اولیه ایران و چین بود.

 

تیم جوانان چین اردوی آماده سازی خود را در شهر بریزبین استرالیا برگزار کرده و تا ۳۰ ژانویه در آنجا حضور خواهد داشت. آنها با مربی جدیدشان که بازیکن سابق استاندارد لیژ بلژیک است در استرالیا حضور دارند و شش دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهند کرد که دو تا از آنها با تیم مورتون بی یونایتد همان تیم پوریا نبی است. بازی اول این دو تیم در شرایطی برگزار شد که شاگردان نبی به دلیل خستگی حاصل از مسابقاتی که داشتند با تیم دوم وارد زمین شدند اما همان آغاز توانستند از تیم المپیک چین پیش بیفتند. اما در ادامه شاگردان یانکوویچ بر بازی مسلط شدند و در نهایت در پنج دقیقه انتهایی مسابقه دو گل زده و پیروز مسابقه شدند. این دو تیم در روزهای آینده نیز یک بازی دوستانه با یکدیگر خواهند داشت که در چهارچوب مسابقه تدارکاتی خواهد بود اما به هر حال اهمیت زیادی دارد. پس‌ از پایان مسابقه به پوریا نبی گفته بود که از سطح کیفی تیمش که حاضر در لیگ دو استرالیا است شگفت زده شده است و فکر نمی کرده با چنین تیم با کیفیتی روبرو شود.

 

حالا چینی ها که تقابل اول با ایرانی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته اند شاید روحیه بالا تری نسبت به تیم ملی ایران داشته باشند، اما آنچه در جام ملت‌های آسیا دیده شده این است که تیم کارلوس کی‌روش تیم بسیار قوی تر، با کیفیت تر و منسجم تر است که توانایی غلبه بر چین یا هر حریف دیگری را دارد

 

1375560

 

1375559

 

1375558

 

 

 

دیدگاه‌ها