کد خبر : 1588569 | 13 بهمن 1397 ساعت 09:32 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - والنسیا

بارسلونا امروز در خانه میزبان والنسیا خواهد بود و کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

پیش بازی بارسلونا - والنسیا

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان والورده در فرم بسیار خوبی در لالیگا قرار دارند و هر هفته بهتر از هفته پیش نتیجه می‌گیرند. آنها با 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و در 6 بازی اخیر خود، موفق به کسب 6 پیروزی شده اند. هر چند که رقبای بسیاری در تعقیب آنها هستند ولی با توجه به روندی که آنها پیش گرفته اند، خیلی بعید است که تیم دیگری تا پایان فصل بتواند در لالیگا به قهرمانی برسد. به علاوه بارسا خریدهای متعددی نیز در نقل و انتقالات انجام داده و هوادارانش منتظر هستند که آنها را در تیم اصلی ببینند.

 

 

1378119

 

 

در آن سو والنسیا با 29 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در کسب پیروزی در این فصل دچار مشکل بوده اند و در 21 بازی خود، تنها 6 پیروزی به دست آورده اند. از همین رو تحت فشار هوادارانشان قرار دارند که نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کنند. والنسیا در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده و شرایط نسبتا خوبی دارند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا و 2 تساوی به دست آمده و خفاش ها موفق نشده اند بارسا را شکست دهند. رافینیا، ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله به علت مصدومیت و سرخیو بوسکتس به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. در آن سو نیز گوئدس و کوندوگبیا غایب هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1378492

دیدگاه‌ها