کد خبر : 1592101 | 27 بهمن 1397 ساعت 15:50 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با جیرونا

سولاری: قضیه بیل را بیش از حد بزرگ کرده اند

رئال مادرید پس از پیروزی روحیه بخش در دربی مادرید و سپس در لیگ قهرمانان برابر آژاکس فردا باید به مصاف جیرونا برود.

سولاری: قضیه بیل را بیش از حد بزرگ کرده اند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بیش از هر چیزی در مورد کارت زرد عامدانه سرخیو راموس برابر آژاکس صحبت می شود و همچنین احتمال جریمه شدن گرت بیل به خاطر شادی گل جنجالی اش در دربی مادرید. برای راموس نیز احتمال محرومیت دو جلسه ای پیش بینی می کنند.

 

 

1382615

 

 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در مورد کارت زرد مشکوک راموس گفت:« قانون را ما وضع نکرده ایم و ترجیح می دهم در این مورد گمانه زنی هم نکنم. سرخیو در پاسخ به سوال گمراه کننده آن خبرنگار، نگفت که عامدانه کارت زرد گرفته است. او در مورد دلیل خطای خودش روی بازیکن آژاکس اظهارنظر کرد. فردا هم کارت زرد عامدانه خواهد گرفت؟ فقط به بازی با جیرونا فکر می کنیم و نه چیز دیگر. ابتدا جیرونا و سپس بازی با لوانته اهمیت دارند. در مورد کارت زرد بازی با آژاکس، خود راموس به خوبی شفاف سازی کرد.»

 

وضعیت رئال:« شرایط خوبی داریم و از رقابت لذت می بریم. برای رسیدن به اهداف مان متحد شده ایم و فقط به پیروزی بر جیرونا فکر می کنیم. در مقطع حساسی از فصل به سر می بریم و انگیزه بالایی داریم.»

 

 

1381999

 

 

شادی گرت بیل در دربی و شکایت لالیگا از او:« معتقدم داستان کم اهمیتی بود ولی به این قضیه اهمیت زیادی داده شده و بیش از حد بزرگش کرده اند. برای ما تعقیب بارسا اهمیت دارد و اینکه باید مراقب اتلتیکو، سویا و آلاوس هم باشیم.»

 

تمدید قرارداد:« از تمدید والورده و سیمئونه خوشحالم. من به زمان حال فکر می کنم و از کار در رئال احساس غرور می کنم. به تازگی قراردادم تا 2021 رسمی شد و به این مسائل فکر نمی کنم.»

 

جیرونا:« چند هفته پیش دو بازی برابر این تیم انجام دادیم و قطعا دیدار دشواری برابر جیرونا پیش رو خواهیم داشت. روی حریف شناخت خوبی داریم.»

 

شرایط بارسا:« ابتدا باید به خودمان فکر کنیم و به کسب سه امتیازها و سپس امیدوار باشیم بارسا هم امتیاز از دست بدهد.»

 

وینیسیوس:« او شایسته هرگونه تعریف و تمجید است. از او راضی هستیم و همه بازیکنان به وی کمک می کنند تا روز به روز پیشرفت کند.»

 

دیدگاه‌ها