کد خبر : 1593407 | 02 اسفند 1397 ساعت 16:26 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود را دست کم نمی‌گیریم

صادقی: از سپاهان و پرسپولیس عقب نمی‌افتیم

هافبک پدیده شهرخودرو گفت: به دنبال شکست سپیدرود و کم کردن فاصله با سپاهان و پرسپولیس هستیم.

صادقی: از سپاهان و پرسپولیس عقب نمی‌افتیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر سپیدرود رشت گفت: شرایط خوبی در جدول داریم و پس از حذف از جام حذفی که به خاطر بدشانسی در ضربات پنالتی بود، حالا تمام تمرکز تیم روی لیگ است تا به بهترین شکل ممکن به نتایج خوبمان استمرار بخشیم.

 

وی افزود: در دیدار با سپیدرود هم برای پیروزی وارد زمین می‌شویم تا فاصله‌مان با پرسپولیس و سپاهان را کاهش دهیم. با تلاش کادرفنی به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم. نگرانی‌ای بابت دیدار جمعه نداریم اما به هیچ‌وجه حریف را دست کم نمی‌گیریم. در نیم‌فصل دوم کار به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل نخست است و شرایط خاص خودش را دارد. همه برای تک‌تک امتیازات برنامه دارند و کار راحتی نداریم.

 

صادقی با اشاره به لزوم حضور هواداران در بازی‌های خانگی پدیده شهرخودرو ادامه داد: یار دوازدهم با حضور آنها معنا می‌یابد. تاکنون که حدودا دو سوم لیگ گذشته، حمایت خیلی خوبی از ما داشته‌اند و امیدوارم در ادامه لیگ نیز کنار ما باشند. بابت حذف از جام حذفی ناراحتیم اما می‌دانیم که هواداران زحمات و تلاش ما را می‌بینند و می‌دانند برای هر بار شاد کردن آنها تمام تلاش‌‍مان را می‌کنیم.

 

بازیکن تهاجمی تیم پدیده شهرخودرو در خصوص غیبتش در دیدار با پرسپولیس گفت: متاسفم که این دیدار را به علت محرومیت و کارتی که در بازی با فولاد گرفتم از دست دادم. بازیکنانی که در زمین حضور داشتند تمام تلاش‌شان را کردند که از سد تیم پرمهره پرسپولیس بگذریم اما بخت با ما یار نبود. حالا تمرکزمان روی لیگ است و می‌‎دانیم که با همدلی و اجرای دستورات کادرفنی به بهترین نتایج دست خواهیم‌یافت.

دیدگاه‌ها