کد خبر : 1599008 | 24 اسفند 1397 ساعت 15:58 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی در پاکدشت بودند که کنار زمین هم مصدوم می شدند

فکری: لیست از بازیکنانی پر شده بود که آنها را نمی‌دیدم

سرمربی سابق تیم سرخ پوشان پاکدشت معتقد است همه اتفاقاتی که علیه او می افتد به دلیل پاک بودن کارهای اوست.

فکری: لیست از بازیکنانی پر شده بود که آنها را نمی‌دیدم


به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری چند روز پس از جدایی از کادر فنی تیم سرخ پوشان پایتخت درباره وضعیت خود در لیگ فعلی به صحبت پرداخت. او درباره علت جدایی خود از تیم پاکدشتی گفت: حتما نتایجی که گرفتیم مورد نظر مدیریت تیم نبوده و به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفتند. 


او درباره حضور دستیاران وی در تمرین روز گذشته پاکدشت و ناهماهنگی و حواشی به وجود آمده گفت: حکم من اعلام شده بود اما درباره همکاران من حکمی اعلام نشده بود و نمی دانستند چه کار باید بکنند و به همین دلیل آنها بر سر تمرین حضور پیدا کردند. پس از این اتفاق حکم آنها نیز ابلاغ شد و به من که گفتند و من هم گفتم دیگر نیازی نیست در تمرینات حضور پیدا کنند. 


فکری در پاسخ به این سوال که اگر به چند ماه پیش باز می گشت باز هم شاهین بوشهر جدا میشد و به جمع پاکدشتی ها اضافه می‌شد یا خیر گفت: شاید باز هم این اتفاق بیفتد باز هم از شاهین بوشهر جدا شوم اما هرگز به سرخ پوشان پاکدشت نمی رفتم. ببینید شرایط در شاهین بوشهر به نوعی شده بود که ادامه کار در این باشگاه تقریباً غیرممکن بود متاسفانه فضایی به وجود آمده بود که حتی بازیکنان این تیم کم طاقت شده بودند و دائم مشغول غر زدن بودند البته بماند که گویا الان اوضاع بهتر شده و همه چیز خوب است. البته درباره بازیکنان باید این را هم بگویم که بازیکنان بومی تیم شاهین بوشهر همکاری زیادی با ما داشتند اما مسئولان باشگاه متاسفانه خیر.


او درباره پیوستن به پاکدشت گفت: من فکر می کردم که در پاکدشت می‌توانم بازیکن بگیرم اما وقتی آمدم و لیست این تیم را دیدم جا برای بازیکنی جدید نبود و بازیکنانی در لیست بودند که اصلا آنها را نمی دیدیم! بازیکنانی را دیدم که در صورت دویدن کنار زمین هم آسیب می دیدند، در مقابل بازیکنان کارآمدی مثل بیک‌زاده و خراسانی از لیست خارج شده بودند و متاسفانه لیست تیم پاکدشتی از بازیکنانی پر شده بود که دیده نمی شدند من اگر این مسئله را می‌دانستم شاید از شاهین بوشهر جدا می‌شدم اما هرگز به پاکدشت نمی‌رفتم.

 

1379903


فکری درباره قضاوت در بازی های تیم های او در لیگ دسته اول نیز گفت: متاسفانه همه دیدند علیه ما چه پنالتی‌های گرفته می شود پنالتی هایی که شاید در برخی از اوقات خنده دار باشد در شاهین بوشهر به راحتی آب خوردن برای حریف پنالتی می‌گرفتند و در بازی اخیر و در تیم به پاکدشت همینطور. در بازی اخیر هم ما خوشحال بودیم که یک داور در لیگ برتری را برای قضاوت بازی ما آوردند اما او هم نتوانست عدالت را یاد رعایت کند به گونه ای که آقای مسعود مرادی بعد از بازی پیش من آمدند و از قضاوت بازی اظهار ناراحتی کردند.


او درباره واکنش های خود در فضای مجازی و علت به وجود آمدن این اتفاقات گفت: همه می بینند و می دانند که من دوست ندارم ریالی پول حرام به خانه ام ببرم. چرا نمی گویید که من پاک هستم این اتفاقات پیش می آید. بله از اینکه من آدم راستگویی هستم خیلی ها عصبی می شوند. نمی دانم چرا برخی از مربیان لیگ یکی از ناداوری علیه تیم شان ناراحت نمی شوند؟ 


فکری در این باره ادامه داد: بازیکن حریف می آید و لب خط چیزهایی می گوید اما داور من را اخراج می کند. یک دیدار بود که داور آمد و من و سه کمک و سرپرست تیم را اخراج کرد! چرا فقط تیم محمود فکری؟ به جای اینکه خوشحال باشند محمود فکری می تواند سالم کار کند او را به کنار می فرستند و متاسفانه با کنار رفتن آدم هایی که سالم کار می کنند خود فوتبال ضرر می کند. من حاضر نیستم کارهایی انجام دهم که تیمم ضرر کند. بله من از این کارها نمی کنم و به دوستان برمی خورد. خب دوستان هم بیایند سالم کار کنند تا بهشان برنخورد. 


سرمربی سابق سرخ پوشان پاکدشت در پایان گفت: از مجموعه سرخ پوشان پاکدشت هم عذرخواهی می کنم و امیدوارم در فضایی دوستانه با مربیان سابق تیم تسویه حساب شود که این اتفاقات روند قانونی را طی نکند و همه خیلی رفاقتی و دوستانه به نتیجه برسد.

دیدگاه‌ها