کد خبر : 1607846 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 09:40 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک رکورد دیگر برای کینگ لئو: بیشترین قهرمانی لالیگا

لیونل مسی دیروز تک‌‌گل بازی بارسلونا مقابل لوانته را به ثمر رساند و با این گل قهرمانی لالیگا را برای تیمش به ارمغان آورده و یک رکورد مهم دیگر به رکوردهای دوران فوتبالی خود اضافه کرد.

یک رکورد دیگر برای کینگ لئو: بیشترین قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در هفته سی و پنجم لالیگا در خانه خود به مصاف لوانته رفت و با تک‌گل لیونل مسی در این بازی به پیروزی رسید تا به فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کند. مسی با گلی که به ثمر رساند بارسا را قهرمان کرد تا به رکورد جدیدی دست یابد. تعداد قهرمانی‌های مسی با پیراهن بارسا حالا از همه بازیکنان تاریخ پرافتخار باشگاه بیشتر است.

1401563

مسی دیروز با تصمیم ارنستو والورده بازی را از روی نیمکت آغاز کرد تا برای دیدار با لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان استراحت کند. ولی با شروع نیمه دوم مسی به زمین آمد و 16 دقیقه بعد گل پیروزی‌‌بخش بارسا را به ثمر رساند.

مسی در پایان بازی دیروز دهمین قهرمانی خود در لالیگا با پیراهن بارسلونا را جشن گرفت و از این نظر به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شد. این رکورد پیش از این با 9 قهرمانی در اختیار آندرس اینیستا بود.

1401564

از سوی دیگر گلی که مسی دیروز در مقابل لوانته به ثمر رساند بیست و چهارمین گل او در لالیگا، در بازی‌هایی بود که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود. این هم برای مسی یک رکورد محسوب می‌شود چرا که در قرن بیست و یکم، هیچیک از بازیکنان بارسلونا نتوانسته‌اند در بازی‌هایی که به عنوان ذخیره به میدان می‌آیند برای تیم‌شان این تعداد گل به ثمر برسانند.

دیدگاه‌ها