کد خبر : 1611858 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 12:08 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش خداداد و جادوگر و شلوغ کاری های میناوند

سرگروهی ستاره های 98 در جام رمضان (عکس)

مسابقات داخل سالن جام رمضان در تهران این روزها شاهد حضور ستاره های نسل طلایی فوتبال ایران است، ستاره هایی که خاطرات شیرینی برای فوتبالدوستان رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، سالن غدیر در مجموعه ورزشی دانشکده انتظامی در شب های ماه مبارک رمضان میزبان تورنمنت داخل سالن با 12 تیم است. رقابت هایی که با حضور تیم منتخب 98، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس همین طور هنرمندان حال و هوای خاصی پیدا کرده است.


منتخب نود و هشتی های ایران با کلکسیونی از ستاره های سرشناس در سومین شب موفق شد با برتری 5-2 جواز صعود به عنوان تیم سرگروه را پیدا کند. این برد با درخشش زوج خاطره ساز فوتبال ایران نزدیک به 500 تماشاگر حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد تا خداداد عزیزی و علی کریمی مردان اول سالن لقب بگیرند.


علی کریمی با همان نمایش و جادوگری خود با توپ در سالن حسابی آمادگی اش را به رخ کشید و نشان داد برخلاف تمام تلخی هایی که روی نیمکت رهبری سپیدرود چشیده بود این روزها حال و هوای خوبی دارد و به یاد دوران جوانی در سالن می درخشد. خداداد هم به عنوان کاپیتان تیم با همان برخوردهای خندان همیشگی حسابی سالن را مجذوب خود کرد تا جایی که گل های بازی را یا او می زد یا کریمی.


اما یکی دیگر از اتفاقات جالب شب سوم این رقابت ها حضور دو بازیکن سابق سرخ ها در نقش مربی در تیم منتخب 98 بود. میناوند که از شب اول پای ثابت بازی ها بود این بار اما در کنار خود افشین پیروانی را می دید تا جمع ستاره های گذشته فوتبال ایران جمع تر شود. پیروانی و میناوند در کنار زمین چنان با جدیت تیم را کوچ می کردند که گویی بازی قهرمانی است!


رقابت های جام رمضان در ورزشگاه غدیر دانشکده انتظامی تهران به همیت تربیت بدنی نیروی انتظامی هر شب از ساعت 21:30 میزبان علاقمندان به فوتبال است، تورنمنتی که با معرفی تیم های صعود کننده از گروه های مختلف از شنبه با جدیت بیشتری پیگیری و بازی های جذاب تری خواهد داشت که تماشای آن برای علاقمندان به ستاره های بزرگ تاریخ ایران خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها