کد خبر : 1622295 | 16 تیر 1398 ساعت 19:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: ایکاردی و ناینگولان؟ این تصمیم باشگاه بود

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کرد.

کونته: ایکاردی و ناینگولان؟ این تصمیم باشگاه بود

به گزارش "ورزش سه"، کونته که از ابتدای فصل بعد هدایت نراتزوری را بر عهده خواهد داشت، مدعی شد کار آنها برای کاهش فاصله با یوونتوس دشوار است اما اینتر برای او یک ماجراجویی فوق العاده بوده و وی می خواهد از تمام توان خود برای بازسازی باشگاه بهره گیرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "انتخاب اینتر برایم خیلی راحت بود زیرا ما دیدگاهی مشابه داشتیم. می دانیم که سفر سخت و طولانی پیش روی ما وجود خواهد داشت اما با جاه طلبی به دنبال ساختن چیزی مهم هستیم. اینتر باشگاهی با یک تاریخچه بزرگ و یکی از مهم ترین تیم های تاریخ جهان است، بنابراین پذیرش پیشنهاد آنها تصمیم ساده ای بود.

 

بر کسی پوشیده نیست که در حال حاضر بین اینتر و یوونتوس فاصله زیادی وجود دارد و ناپولی نیز تیمی باثبات در سال های اخیر بوده، اما ما باید این فاصله را از بین ببریم.

 

1417760

 

حالا تابستان بوده و دوره صحبت کردن است، اما من احساس می کنم که ما باید کمتر صحبت کرده و بیشتر تلاش کنیم. ما باید خشمگین بوده، روی اهدافمان تمرکز کنیم و روحیه فداکاری داشته باشیم. حضور در اینتر یک ماجراجویی فوق العاده است، من بعد از یک سال استراحت حالا در یک باشگاه جدید با ساختار جدید و تاریخچه ای بزرگ کار خود را آغاز می کنم و ما می خواهیم به چند سال قبل پرافتخار اینتر بازگردیم.

 

من فکر نمی کنم درست است اوضاع را با گذشته مقایسه کنیم، زیرا شرایط همیشه بسیار متفاوت است. ما باید  در همه مسابقات از جمله لیگ قهرمانان، سری آ و کوپا با تمام وجود بازی کنیم. باشگاه، مدیران و بازیکنان برای رسیدن به اهداف ما سخت تلاش خواهند کرد. وظیفه من این است که در کنار مدیران دیگر، چشم انداز مشترکی ساخته و از تمام توان خود بهره گیریم.

 

آینده ایکاردی و ناینگولان؟ این باشگاه بود که تصمیم گرفت. باشگاه فرصت زیادی برای تصمیم گیری داشت و ما باید متحد باشیم و نظر من هم با آنها یکی است."

دیدگاه‌ها