کد خبر : 1622758 | 18 تیر 1398 ساعت 17:54 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه:

بایرن با فلسفه خودش می تواند قهرمان اروپا شود

برای بایرن مونیخ هیچ هدفی بالاتر از رسیدن به عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ وجود ندارد و رومینیگه معتقد است با تکیه بر فلسفه قدیمی باشگاه به این هدف خواهند رسید.

بایرن با فلسفه خودش می تواند قهرمان اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، آخرین قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان به سال 2013 بر می گردد که در ویمبلی لندن موفق شد دورتموند را 2-1 مغلوب کند. پس از آن مونیخی ها با وجود بهره مندی از مربیان بزرگی چون پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی، موفق نشده اند عنوان قهرمانی را تکرار کنند.

بایرن هر ساله کارش را با هدف رسیدن به قهرمانی اروپا آغاز می کند و برای فصل بعد نیز قطعا همین هدف را دنبال خواهد کرد.

 

 

1107139

 

 

کارل هاینس رومنیگه(نایب رئیس بایرن) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان گفت:« بایرن مونیخ همچنان رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد اما در تاریخ 119 ساله باشگاه ما یک بار موفق به فتح سه‌گانه قهرمانی شده‌ایم که گاهی اوقات فراموش می‌شود اما قطعاً تجربه فوق‌العاده‌ای بود که در سال 2013 موفق به انجام دادنش شدیم. به عقیده من قهرمانی در لیگ قهرمانان سال به سال سخت‌تر می‌شود. با این حال لیگ قهرمانان همیشه معیار عملکرد باشگاه‌‌های بزرگ است.»

 

 

1408528

 

 

رومینیگه در مورد نیکو کوواچ(سرمربی فعلی بایرن) نیز گفت:« به نظرم نیکو کواچ باید خودش را با فرهنگ باشگاه بایرن مونیخ وفق دهد و توجهی به حواشی نداشته باشد. هر مربی ترجیح‌های خاص خودش را دارد، اما کواچ باید با فلسفه بایرن مونیخ کارش را انجام دهد، درست همانطور که فلسفه ای به نام فلسفه بارسلونا وجود دارد. فلسفه و سیستمی که سال‌ها ما به آن عادت داریم و از این طریق فوتبالی تماشایی ارائه می‌دهیم.

ما فاتح لیگ قهرمانان شده‌ایم، سه بار به فینال رسیده‌ایم و بارها به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافته‌‌ایم، بنابراین کواچ وظیفه مهمی دارد تا این فرهنگ را با تیمی جوان‌تر، ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها