کد خبر : 1626871 | 07 مرداد 1398 ساعت 12:54 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اسپورتینگ:

برونو فرناندس می‌تواند به یونایتد منتقل شود

بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره انتقال فرناندس، ستاره اسپورتینگ به منچستریونایتد، سرمربی تیم پرتغالی گفت او می‌تواند به شیاطین سرخ ملحق شود.

برونو فرناندس می‌تواند به یونایتد منتقل شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخبار و شایعات درباره انتقال برونو فرناندس، ستاره خط میانی اسپورتینگ به  منچستریونایتد این روزها به اوج رسیده، مارسل کایزر، سرمربی باشگاه اسپورتینگ لیسبون می‌گوید مطمئن نیست که فرناندس در اسپورتینگ خواهد ماند یا نه ولی او اگر بخواهد می‌تواند باشگاه را ترک کند.

 

1422583

 

از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی اخبار زیادی درباره انتقال فرناندس به شیاطین سرخ مطرح شده. اوله گنار سولسشر تا اینجا دنیل جیمز و آرون وان بیساکا را به اولدترافورد منتقل کرده ولی گفته می‌شود او دست‌کم یک بازیکن دیگر هم برای فصل آینده تیمش می‌خواهد.

 

بعد از آنکه تصاویری از فرناندس منتشر شد که او را در مقابل هواداران اسپورتینگ با چشمان اشک‌آلود نشان می‌داد، خبرنگاران از مارسل کایزر، سرمربی اسپورتینگ درباره احتمال انتقال او به یونایتد پرسیدند و فرناندس سعی کرد در این مورد از دادن نظر قطعی خودداری کند ولی تلویحا گفت او می‌تواند باشگاه را ترک کند.

 

سرمربی اسپورتینگ در این باره گفت:" باید ببینیم می‌توانیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم یا نه. بعد باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود".

 

کایزر در ادامه گفت:" البته شکی نیست که من دوست دارم فرناندس بماند. مثل بقیه بازیکنهای اسپورتینگ من مایلم او را در این تیم در خدمت داشته باشم. ولی هنوز نمی‌دانیم در نهایت چه می‌شود و هر چیزی ممکن است".

 

دیدگاه‌ها