کد خبر : 1627213 | 09 مرداد 1398 ساعت 12:25 | 866 بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی فراز در عکس یادگاری بی‌پول‌های لیگ

نفت مسجدسلیمان، پارس‌جنوبی جم و نساجی مازندران 3 تیمی هستند که در لیگ نوزدهم وضعیت مالی سخت تری نسبت به بقیه دارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، وضعیت اقتصادی بد فوتبال در چند سال گذشته فشار زیادی را به باشگاه ها تحمیل کرده و در این بین چند تیم وضعیت سخت تری برای فصل آینده خواهند داشت. لیگ برتر نوزدهم سه تیم نفتی خواهد داشت که یکی از آنها یعنی صنعت نفت آبادان با قرار گرفتن تحت پوشش منطقه آزاد اروند تاحدی مشکلاتش حل شده است، اما نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی حال و روز خوبی ندارند.


نفت مسجدسلیمان که این فصل مهدی تارتار را به عنوان سرمربی خود برگزیده اگرچه کارش را برای لیگ نوزدهم جلو می برد اما از این باشگاه خبر می رسد که وعده های مالی اش به کادرفنی و بازیکنان را عمل نکرده است. ظاهرا قرار بوده اعضای تیم نفت تا هفته گذشته درصدی از پول های خود را دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداده تا دلخوری کادرفنی و بازیکنان را در پی داشته باشد.

 

1422972


پارس جنوبی جم نیز دیگر تیم نفتی لیگ برتر محسوب می شود که اوضاع مالی خوبی ندارد. مشکلات مالی پارس کار را به تعطیلی تمرین کشاند و روز گذشته تمرین این تیم برگزار نشد. فراز کمالوند نیز در مصاحبه تندی به انتقاد از عملکرد مسئولان پرداخت و اعلام کرد هیچ ارگانی مسئولیت پارس جم را برعهده نمی گیرد که با ادامه این روند پارس جنوبی به لیگ یک سقوط می کند.


در کنار این دو تیم نساجی مازندران نیز دیگر تیمی است که وضعیت مالی خوبی ندارد و با وجود واگذاری به مالک جدید اما هنوز از نظر مالی اتفاق خاصی برای آنها رخ نداده است.


در چنین شرایطی نساجی و نفت مسجدسلیمان چند روز قبل در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند و مهدی تارتار و رضا مهاجری عکسی به یادگار گرفتند؛ عکسی که شاید در بین آنها جای فراز کمالوند خالی بود تا مثلث سرمربی های تیم های بی پول لیگ برتر شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها