کد خبر : 1631107 | 28 مرداد 1398 ساعت 17:34 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو: بارسا؟ می خواهم سال ها در بایرن بمانم

فیلیپه کوتینیو هرچند با قراردادی قرضی و یک ساله از بارسا به بایرن پیوسته ولی قصد دارد سال های بیشتری برای مونیخی ها بازی کند.

کوتینیو: بارسا؟ می خواهم سال ها در بایرن بمانم

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب بود که خبر توافق اولیه بارسا و بایرن برای انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو منتشر شد و به تایید هر دو باشگاه نیز رسید. کوتینیو روز گذشته وارد مونیخ شد و در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد و امروز انتقالش رسمی شد.

ستاره برزیلی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بایرن شده و مونیخی ها علاوه بر 8.5 میلیون یورویی که به بارسا پرداخت خواهند کرد، دستمزد این بازیکن را نیز تقبل کرده اند. در قرارداد کوتینیو بند خرید 120 میلیون یورویی نیز گنجانده شده است.

 

 

1427724

 

 

کوتینیو در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن جدید بایرن گفت:« در بارسلونا اوضاع مطابق میلم پیش نرفت ولی بارسا دیگر موضوعی مربوط به گذشته است. حالا اینجا در بایرن هستم و می خواهم سال ها برای این تیم بازی کنم. میل و انگیزه بالایی دارم و می خواهم با بایرن همه جام ها را ببرم. دوست دارم به تیم برای موفقیت های بیشتر کمک کنم.»

 

کوتینیو ادامه داد:« در بارسا بر تجربیاتم اضافه شد و جام هایی را نیز بردم. خیلی چیزها در بارسلونا یاد گرفتم ولی از حالا تمرکزم روی بایرن خواهد بود. پیشنهاد بایرن وقتی رسید و زمانی که برایم از پروژه های باشگاه گفتند، دیگر یک ثانیه هم تردید نکردم. با رافینیا و تیاگو در مورد بایرن صحبت کردم و توصیه های خوبی نیز گرفتم.»

 

پست بازی:« به شخصه دوست دارم در پست شماره 10 بازی کنم ولی هر جا مربی بگوید بازی خواهم کرد.»

 

دیدگاه‌ها