کد خبر : 1632531 | 04 شهریور 1398 ساعت 09:17 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: عملکرد گریزمان استثنایی بود

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا عملکرد تیمش در جریان پیروزی 5-2 مقابل بتیس را تحسین کرده و به خصوص از درخشش آنتوان گریزمان در این بازی تمجید کرد.

والورده: عملکرد گریزمان استثنایی بود

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل رئال بتیس که دیشب در هفته دوم فصل جدید لالیگا در خانه آبی اناری‌ها، نوکمپ، اتفاق افتاد از درخشش آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی جدید تیمش تمجید کرد. گریزمان در بازی دیشب دو گل برای بارسا به ثمر رساند و یکی از پاسهای گل تیمش را داد.

 

والورده بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" این را می‌دانیم که به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتیم امروز برای گریزمان روز سختی بود. ولی او برای کمک به روند تیم بارها به عقب برگشت و به خط میانی کمک کرد و تاثیر قابل توجهی در پیروزی بارسا داشت. این را می‌دانیم که اگر مهاجمین ما به عقب برگردند شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت".

 

1429395

 

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت:" این برای ما ضروری است که بازیکنان بیشتری گلزنی بکنند. اینکه در این بازی پای گریزمان به گلزنی باز شد به او حاشیه امنیت بیشتری داد".

 

والورده درباره لیونل مسی و عدم حضورش در این بازی گفت با توجه به مصدومیت او از ناحیه ساق پا حاضر نشده برای بازی دادن زودهنگام به ستاره آرژانتینی دست به ریسک بزند. والورده در این باره گفت:" برآورد از وضعیت مسی مثبت نبود. ولی مصدومیت او عود نکرده. ما قبلا هم گفتیم که برای استفاده از هیچ بازیکنی عجله نخواهیم کرد. آنچه ما می‌خواستیم این بود که از عود کردن مصدومیت مسی جلوگیری کنیم".

 

والورده درباره استفاده‌اش از بازیکنان جوان به خصوص آنسومان فاتی 16ساله گفت:" او اعتماد به نفس زیادی دارد. در فضاهای خالی حرکت می‌کند و در موقعیت‌های تک به تک درگیر می‌شود. فاتی جوانترین بازیکنی است که من به او میدان داده‌ام ولی چه در مورد بازیکنان جوان و چه بازیکنان کهنه‌کار آنچه برای ما مهم است عملکرد بازیکن  است و برای همین بود که به او اجازه دادم در این بازی برای اولین بار با پیراهن بارسا به میدان برود".

 

دیدگاه‌ها