کد خبر : 1633302 | 07 شهریور 1398 ساعت 15:50 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

مراحل گام‌به‌گام خرید بلیت و عبور از گیت (عکس)

با توجه به همه مشکلاتی که در نحوه خرید بلیت تا وارد شدن به ورزشگاه در هفته اول به وجود آمد قصد داریم مراحل لازم را جهت تماشای دیدارهای لیگ برتر گام‌به‌گام شرح دهیم.

مراحل گام‌به‌گام خرید بلیت و عبور از گیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنج‌شنبه 7 شهریورهفته دوم از لیگ نوزدهم با انجام 4 دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود. یکی از موضوعاتی که در هفته اول لیگ برتر فصل نوزدهم بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، نحوه خرید بلیت از سامانه موردنظر و ورود به ورزشگاه از طریق گیت‌های الکترونیکی بود که این امر با توجه به عدم اطلاع بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال از نحوه چگونگی خرید بلیت و ورود به ورزشگاه تا حدودی با مخاطره مواجه شد.


 اما این هفته با توجه به تجربیاتی که در هفته اول به دست آمد، انتظار می‌رود که نواقص موجود، هم در نحوه خرید بلیت و همچنین عبور از گیت‌های الکترونیکی با مشکلات کمتری مواجه شود.


با صرف به این مطلب در این گزارش قصد داریم که نحوه ورود به سامانه خرید بلیت و پس‌ازآن، عبور از گیت‌های الکترونیکی، که امروز دیگر همه ورزشگاه‌های لیگ برتر مجهز به آن هستند را گام‌به‌گام توضیح دهیم تا هواداران با خواندن این مطلب بتوانند به راحتی و با کمترین مشکلی، در جایگاه موردنظر شان که از قبل خریداری کردند بازی تیم موردعلاقه خود را به تماشا بنشینند.

 


گام اول: ابتدا باید وارد سامانه یا همان سایت  خرید بلیت بازی موردنظر شوید. برای مثال برای دیدار استقلال – فولاد سایت www.pin90.ir معرفی‌شده است. درصورتی که قبلاً در این سایت ثبت نامی انجام نداده اید، باید ابتدا با ورود به این سایت در قسمت (ورود/ ثبت‌نام) داخل شوید. تا اجازه خرید بلیط صادر گردد.

 

1430214

 


گام دوم: با وارد شدن در قسمت ثبت‌نام، طبق فرمی که مشاهده می‌کنید باید اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده تا ثبت‌نام انجام شود. دقت کنید اگر اطلاعات به‌صورت صحیح وارد شود یک تیک سبز در انتهای هر بازه نشان داده خواهد شد که مؤید درست بودن اطلاعات واردشده است.

 

1430215

 


گام سوم: پس از تائید ثبت‌نام به قسمت (ورود) می‌روید و آدرس ایمیل و گذرنامه‌ای را که پیش‌ازاین برای ثبت‌نام در نظر گرفتید را تایپ می‌کنید تا بتوانید وارد سایت شوید و اجازه انتخاب دیدار مورد نظر صادر شود.

 

1430216

 


گام چهارم:  بعداز اتمام مراحل فوق، دیدار موردنظرتان را با یک کلیک انتخاب کرده و سپس جایگاهی را که می‌خواهید مشخص کنید . البته توجه داشته باشد که قیمت هر جایگاه متفاوت است.

 

1430218

 


گام پنجم: با وارد شدن به جایگاه موردنظر برفرض مثال (A12) همان‌طور که درعکس پیداست تمام صندلی‌های آن جایگاه نشان داده می‌شود و طبق راهنمایی که در خود سایت هم وجود دارد تماشاگر تنها صندلی را می‌تواند خریداری کند که بارنگ بنفش مشخص‌شده است. چراکه صندلی‌ها قرمز فروخته و صندلی‌های زرد هم از قبل رزرو شده است و صندلی‌های سفید هم که غیرقابل خریداری هستند.

 

1430219

 

1430220

 


گام ششم: پس از انتخاب صندلی‌های بنفش، گزینه اضافه شد بر روی صفحه ‌نمایش نشان داده می‌شود. برای مثال در اینجا ما دو صندلی را خریداری کردیم. سپس در پایین همین صفحه قسمت افزودن به سبد خرید را کلیک می‌کنید.

 

1430221


 

گام هفتم: در این گام باید اطلاعات و مشخصات افرادی که بلیت برای آن‌ها تهیه ‌شده است را در بازه‌های مشخص‌شده وارد کنید و گزینه بررسی را که در زیر همین قسمت است کلیک کنید تا تاییده انجام بپذیرد. همین کار را برای دیگر بلیت‌های خریداری‌شده انجام دهید. دقت داشته باشید که تاریخ تولد باید دقیق وارد شود تا پس از کلیک کردن گزینه بررسی، گزینه معتبر نشان داده شود.

 

1430222

 

 


گام هشتم: پس از آن روی قسمت پرداخت که در پایین همین صفحه مشخص است کلیک کنید تا برای مقدار وجهی که قرار است پرداخت کنید به درگاه بانک هدایت شوید و پس از ورود به سامانه بانک، اطلاعات کارت خودتان را وارد کرده تا دیگر مرحله خرید بلیت به اتمام برسد.

 

 

1430223

1430224

 

حالا با انجام این 8 گام، کارت ملی شما دیگر آماده قرار گرفتن در قسمت گیت‌های الکترونیکی است.

 


گام نهم: زمانی که وارد ورزشگاه می‌شوید، هنگام عبور از گیت‌های الکترونیکی کافی است کارت ملی خود را در قسمت تعیین‌شده که توسط راهبرهایی که درجلوی درب ورودی این گیت‌ها حضور دارند نشان دهید، تا با شنیدن بوق کوتاهی و سبز شدن تیک روی مانیتوری که بر روی گیت نصب‌شده است درب چرخان روبروی شما باز شود و شما از این لحظه 10 ثانیه فرصت دارید تا از درب روبرو عبور کنید. در غیر این صورت بازهم این در قفل خواهد شد و مجبورید تا دوباره به گیت الکترونیکی مراجعه کنید و این عمل را تکرار کنید که این موجب ازدحام بیش‌از حد هواداران می‌شود.

 

 

پس از آن دیگر همه‌چیز بر منوال سابق است. البته تنها کسانی که بلیت جایگاه ورزشگاه را خریداری کردند، باید از یک گیت دیگر با انجام همین مراحل توضیح داده‌ شده عبور کنند. اما برای سایرین کار ورود به ورزشگاه تمام‌ شده است و باید بروند در صندلی‌ای که از قبل خریداری کردند بنشینند و از دیدن یک فوتبال خوب لذت ببرند.

دیدگاه‌ها